vrijdag 28 augustus 2009

Mijn derde award gekregen!

Hoi allemaal,


Gisteren was ik even verbaasd,
zag dat ik 3 dezelfde awards heb gekregen :D
Van Angelique, Chantal en Celia.
Bedankt dames ben er heel blij mee!
Is heel leuk om een award te krijgen, weet je dat je goed bezig bent ;)


Bij deze award moet je 7 dingen vertellen over jezelf.

1. Ik ben 20 jaar en al vanaf kleins af aan in de ban van knutselen :D
2. Ik ben al 5 jaar gelukkig samen met mijn vriend Wesley!
3. Ik nog altijd gezellig bij mijn mama woon, maar in een van de volgende
jaren samen met mijn vriend wil wonen :-)
4. Ik het heel leuk vond om te kunnen bloggen en mensen kan leren kennen,
helpen en idee'en geef :D
5. Later wil ik graag als ik ga samenwonen een eigen knutselkamertje :P
6. Ik ben dol op de hond Tipsy van mijn vriend, die nu een jaartje oud is
7. Blij ben ik omdat ik zoveel idee'en ook kan opdoen op jullie blogs ;-)

Zo dit was het dan, ik geef de award door aan deze 7 mensen:










Groetjes Anneke

3 opmerkingen:

  1. Hoe Anneke gefeliciteerd met je awards. Je hebt het verdient. Je maakt prachtige creaties. Bedankt dat je hem door geeft aan mij.
    Ik vind het een eer.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je awards en dank je wel dat je hem aan mij hebt gegeven....bij mijn volgende post zet ik hem erop.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke