dinsdag 20 oktober 2009

Dennenappel mannetje!

Hoi allemaal,


Ben vandaag mijn Dennenappel mannetje gaan afwerken :D
Vind hem wel grappig geworden...
Alleen vind ik dat zijn handen te roze zijn geworden, maar ja.

Hier een is er een foto van.


Hij is met powertex gemaakt, en met dennenappels ;-)
Heel leuk vond ik hem voor de herfst buiten te zetten.
Volgend jaar denk ik ga ik er een meisje voor bij maken!

Volgende keer ga ik terug met de familie op 5 december,
dan ga ik een groot meisje maken. Laat zeker dan terug foto's zien.

Groetjes Anneke

11 opmerkingen:

  1. dat is eens iets anders dan kaarten maken.
    Is wel leuk om dat buiten aan je huis te kunnen zetten. Het zal vast en zeker veel werk geweest zijn. Het resultaat mag er wezen.

    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    Heel erg leuk gemaakt! Ziet er mooi uit en zijn handen....vallen mij niet op hoor.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk mannetjes. Hij moet zeker een vriendinnetje krijgen hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel erg leuk geworden!
    Knap hoor ;)

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke wat een prachtig resultaat en wat is het toch leuk om te maken. En zo heerlijk om met dat spul te werken ik heb er zelf lang geleden eens een paar gemaakt. En het is zo gaaf.
    Een prachtig beeld waar je zeker heel lang plezier van zult hebben. Je mag er trots op zijn.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    wat een geweldig leuk mannetje heb je gemaakt!
    Lekker kliederen met powertex.... ik heb er vorig jaar een heks mee gemaakt, veel plezier met het maken van het meisje en laat je haar ook zien?

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig leuk Anneke, heel erg mooi!
    Een keer wat anders dan een kaartje, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey anneke
    erg leuk mannetje is dit geworden zeg;)
    ik heb al wel het 1 en ander gehoord over powertex (zit er aan te denken om binnenkort ook eens mee te doen aan zoon workshop) en laat ik nou net het geluk hebben dat er volgende maand zoon workshop is:)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor alle lieve en leuke reacties!
    Laat volgende keer het meisje dat ik ga maken ook zien ;)
    En chantal, wat leuk dat er zo'n workshop binnenkort is! Alvast veel plezier
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woooow wat moooooi en knap hoor om zoiets te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke