donderdag 31 december 2009

Cadeau'tjes & Kaartje

Hoi allemaal,

Gisteren heb ik al mijn cadeau'tjes afgemaakt,
met oudjaar gaan we altijd bij familie eten en feesten.
En we geven elks een klein cadeau'tje aan elkaar.
Dus heb ik voor iedereen een theelichtendoosje gemaakt,
en de kaars heb ik gemaakt en ingepakt voor mijn opa.
Die is altijd blij met zelfgemaakte dingen van me :D





En dit kaartje heb ik ook nog gemaakt,
het afdrukje is een gratis Digi stamp van The Greeting Farm.
Vind het zo'n schatje en ook heel leuk om in te kleuren.




Ik hoop dat jullie nog een fijne feestdagen mogen hebben,
en wens jullie allemaal het beste in 2010.

Groetjes Anneke
en tot volgend jaar ;-) hih..

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje zeg!
    En die cadeau doosjes zijn ook geweldig!

    Veel plezier vanavond.
    En een goed jaarwisseling.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg die doosjes. Ik wens je een goede jaarwisseling.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Wat leuk zeg, heel mooi gedaan!
    Fijne jaarwisseling!

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Anneke,met zo een kadotje zou ik ook wel blij worden!
    Hierbij wil ik je het allerbeste wensen voor 2010!!!
    Veel liefs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit heb je heel mooi gedaan,ik wens ook jou en je famillie prettige feesten en een gezond 2010
    heel veel liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi anneke
    wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt
    ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een geluukig gezond en creatiefnieuwjaar
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Anneke,leuke stempels,mooie kleuren.

    Fijne jaarwisseling en een gezond 2010.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar voor jou en je familie!
    En je cadeautjes zijn erg leuk geworden, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy New Year, Anneke! I'm so glad I stopped by your blog today. These projects are wonderful. You did a fantastic job with them and wonderful coloring too! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ons cadeau was heel mooi vooral omdat ze zelf maakt
    ik heb een schat van een dochter ons anneke
    de beste wensen mama en johan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige dingen heb je gemaakt. Stuk voor stuk mooi.
    En je kerstkaart hebben er al veel bewonderd.
    Bedankt en veel cratieve dingen gewenst.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute card. The image is adorable and the paper is gorgeous. Thanks for joining us at stamp with fun this week and Happy New Year! Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke