vrijdag 8 januari 2010

Posthouder

Hoi allemaal!

Nog niemand vastgevrozen? ;-)
Het is nu wel heel koud vindt ik,
vind de sneeuw op zich wel mooi.
Maar de koude hoeft niet!

Heb me vandaag bezig gehouden met een posthouder.
Deze had ik nog staan,
en wou hem al een tijdje scrappen. En dat is er
dan eindelijk van gekomen :D

Heb hem eerst geschilderd in het bruin.
En vervolgens beplakt met dit leuke papier,
vond het wel toepasselijk.
En het afdrukje was ook van toepassing ;-)
Deze heb ik ingekleurd met mijn copics.

Het envelopje heb ik gesneden met mijn cricut,
en de blaadjes van de bloem ook.
De bloem zelf is met één van mijn nieuwe crealies stanzen gemaakt.
En vindt ze werkelijk prachtig geworden.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Groetjes Anneke

16 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch handig Anneke en altijd zo een leuke ideetjes!Je hebt het weer knap aangepakt!!!Veel liefs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anneke!!

    en of het koud is. zat vanmiddag helemaal in een deken gewikkeld op m'n bureaustoel. niet te veel bewegen anders viel ik eraf :p

    je posthouder is helemaal leuk!!
    daar wil je veel leuke kaarten in vinden!!

    fijn weekend!! lekker warm binnen blijven :p

    liefs winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nie tedoen he !!! Zo koud brrrrrrrr!!!!
    Je posthouder ziet er heel mooi uit ,
    knap gedaan .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou is niets mis mee toch gezellige kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi anneke
    wat een leuk idee zeg
    ziet er echt heel erg leuk uit:)
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Anneke,

    Wat een geweldige leuke posthouder zeg!
    Heb je heel erg leuk gedaan.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem prachtig Anneke en brrrr het is hier ook erg koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. is heel mooi geworden
    als ge weet hoe hij er voor uit zag
    knap gedaan Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een scheetje ,super mooi geworden hoor groetjes christa, ps zal van de week die zegeltjes opsturen voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is inderdaad een prachtexemplaar geworden anneke!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is hij schitterend geworden echt super mooi hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend Anneke!! Het is erg mooi geworden! Ik vind het ook een heel leuk idee!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anneke,

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog!
    Jij ook de allerbeste wensen voor 2010!!
    Je bent al goed begonnen zie ik. Erg leuk geworden!

    Groetjes,
    Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke