zondag 7 maart 2010

Wijndoos gescrapt

Hoi allemaal,
Sorry dat het weer even is geleden,
maar was deze week zo moe en heb veel zeer in mijn nek.
Dus knutselen was niet zo vanzelf sprekend omdat ik
mijn nek dan nog meer belast met het kleuren enzo.
Maar nu ben ik weer in actie en hoop dat het zo blijft :D
Vandaag heb ik deze wijndoos gescrapt.

Het afdrukjes is van Karen Doodles,
en heb ik eens ingekleurd op de computer.
Dit heb ik gedaan met Corel Paintshop Photo Pro X3,
omdat het afdrukje toch redelijk groot was om
mooi te kunnen kleuren met mijn copics.
En ik vind het wel eens iets anders ;-)



Voor de rest heb ik een oude vel scrappapier gebruikt,
voor de rest heb ik het heel simpel gehouden met bloemen,...

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Groetjes Anneke

9 opmerkingen:

  1. Heel erg creatief en leuk bedacht Anneke.
    En super mooi.
    Is je goed gelukt met je afdrukje.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel origineel dit heb je prachtig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem erg leuk geworden. leuk gedaan zo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is erg leuk anneke, mooie foto bij je profiel ook trouwens!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey anneke
    wat een leuke wijndoos
    daar zal diegene die hem mag ontvangen heel erg blij mee zijn
    en wat een leuk idee ook echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey!!!Een nieuw Anneke!LOL!
    Knap gedaan met die wijndoos,leuk idee.Die zakjes dat je zo kan kopen zijn al zo ouderwets dat ik ook al gedacht had om ze "om-te-scrappen" maar het komt er nooit van...maar dit is een superidee!Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh Anneke,wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Lief afdrukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw dat is origineel. Mooi gedaan. Je foto op je blog is prachtig.
    liefs en tot zondag Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en zo leuk, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke