woensdag 21 april 2010

Wiff of joy Party Animals

Hoi allemaal,
Bedankt voor al de leuke en lieve reacties op
mijn vorige kaartje en boekje!

Deze week heb ik deze jongenskaart gemaakt,
ik heb deze keer een afdrukje gebruikt van Wiff of joy: Molly Celebrating Sheep
uit de Party Animals collectie!
Deze heb ik ingekleurd met mijn copics,
het papier is weer van papermania: Secret Garden.
Voor de rest heb ik hem heel simpel gehouden ;-)


De sketch heb ik van Friday Sketchers.
De challenge bij Charisma Cardz was monochromatic!

En ook heb ik een Award gekregen van Hetty
Nogmaals bedankt voor de award!

Ik vind dat iedereen deze award verdient!
En geef hem dan ook aan iedereen die mijn blogje trouw volgt ;-)

Groetjes Anneke
en nog een fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. leuke kaart en gefeliciteerd met de award ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje is weer helemaal geweldig anneke!
    en gefeliciteerd met je award!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en je hebt je Award verdiend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Echt een leuke jongenskaart.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Anneke,wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    Dank je voor je berichtje op mijn blog, altijd super gezellig om te lezen. Ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar jouw blog en creaties;)
    nou...mijn complimenten hoor! Je kan er wat van. Je Award heb je zekers verdient.
    groetjes en een gezellige dag
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fab card Anneke, sweet image and great layout. Thanks for joining us at Charisma Cardz.
    Joanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatig stempeltje, volgens mij heeft het mooie weer je de lente kriebels gegeven, hihihi.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A goegeous card, Love the image and the colour combo. Thanks for joining Charisma this week.
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje anneke
    en gefeliciteerd met je welverdiende award
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel lief en grappig kaartje! En gefeliciteerd met je award, je verdient hem.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MOOI kaartje anneke gefeliciteerd met je award hoor ,hij is zeker verdiend
    liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi kaartje zeg!
    En dankjewel voor de award.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke