dinsdag 13 juli 2010

Digital Tuesday Challenge # 67

Hoi allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij
Deze week hebben we een sketch die Lora gemaakt heeft.


Onze sponser van deze week is Bella Studio Digital Designs,
Ik heb het lieve meisje op de paddestoel gebruikt.


Ik heb de sketch gespiegeld,
en dit is mijn kaartje geworden :)
Het papier is van verschillende merken,
ook heb ik mijn Martha Steward pons gebruikt.



Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Papertake Weekly: In the garden

18 opmerkingen:

  1. wouw schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en zo lief met die leuke digi erop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anneke,

    leuke kaart heb je gemaakt! En de ponsen zien er leuk uit, maar duur hé, ik heb nu het kleine blaadje, en dat was al duur :-)
    oh maar ik heb nog een tegoedbon op zak, ahah misschien een gedacht om er eens een randpons mee te gaan kopen.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje, Anneke. Ik zag het bij jouw staan en heb met de sketch ook een kaartje gemaakt. Ik heb het juist geplaatst om met de challenge mee te doen.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lief kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a sweet card Anneke. Love the papers you used and the image is just darling.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Anneke,zo lief afdrukje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Anneke en wat een leuk stempeltje heb je gebruikt...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great design for this sketch Anneke! super cute card hun!
    hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. the hearts are a bit tiny but it's a lovely card. Thank you so much for entering the Allsorts challenge this week, good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart Mooie digistamp.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk kaartje Anneke, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. very cute card :-) the image is adorable and I love the papers and colours you used and the fancy border and flowers are perfect :-)

    thanks for joining us on the PTW :-)
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg lief kaartje!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een lief kaartje Anneke. Succes met de challenges.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The image is delightful and the card is adorable.

    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anneke,

    dit stempeltje is zo lief, knap kaartje!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke