donderdag 11 november 2010

Acorn Mouse!


Hoi allemaal,
hier ben ik dan weer!
En wat een rotweer is het vandaag,
lekker een knutseldag :) Ik wil iedereen bedanken
voor de leuke reacties op mijn vorige kaart !!!

Vandaag is er weer een nieuwe release van Meljen's Design!
Er zitten er weer leuke bij :-) Dit schattige
muisje noemt " acorn mouse".

Ik heb weer eens mijn papier van basic grey genomen,
Capella! Zo mooi dat dit papier is en zeker voor dit kaartje!
En bij het weer past het ook wel :) haha...


Voor de rest heb ik het simpel gehouden,
de kleurnummertjes zijn:
W7-W5-W3-W00
E37  E29   E57
E35-E33
E55-E31-E30


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Stamp Something: Sketch!
* Crazy 4 Challenge: create square cards.
* Card For men's: Animals

23 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,

    Ik zal het muisstil zeggen.....wat een schattige muis!
    Je hebt er weer een leuke kaart mee weten maken !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd,mooi ingekleurd,gaaf papier.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje, mooie kleurtjes en papier. Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow!! Now how stinkin cute is this!! I love your coloring and awesome layout girl!!HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk !! mooi gemaakt !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    wat een mooi kaartje !
    Heel erg geslaagd en het is inderdaad knutselweer !
    Bedankt voor je reactie op mijn blog !
    Ik ben steeds heel blij met reacties:)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    Wat een pracht van een kaart. Het is supermooi ingekleurd. Echt knap gedaan hoor. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Anneke,zo leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
    Je papier is ook super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this image is so cute, and a really fabulous card. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. with hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, wat een mooi afdrukje zeg, heb je schitterend gedaan.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Anneke,

    ik vind je kaart weer zo schattig, echt zo'n leuk afdrukje. Bedankt voor je lief berichtje!

    Ook voor jou een fijn weekend he, geniet ervan want met dit weer is het echt wel knutselen geblazen ;-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuw wat een super mooi kaartje en wat een
    leuk stempeltje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card Anneke,this is so cute,Hugs Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk en mooi kaartje Anneke! Grappig stempeltje en mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje zeg heel leuk

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Anneke, je papier matcht heel mooi.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He was just too cute to pass up, such a cute image!! I love the colours you have used and your papers are scrummy!!
    hugs, stephanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a Beautiful card!!
    I love the paper and pearls. And such a cute stamp!
    Thank you for joining us over at Stampin for the Weekend
    Have a blessed day
    Heidi-Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Darling card! Meljen's images are just so adorable! Beautiful designer papers! Love the layout! Fabulous job! Thanks so much for playing along with us at Cards For Men. Hope you’ll be joining us for the next challenge.

    ~Hugs~Kym

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lieffie! Mooi ingekleurd ook en supermooi papier!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congratulations on being in the top 3 at Cards for Men- great card!
    Hugs, Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke