vrijdag 21 januari 2011

Award gekregen van Chantal!!


Hoi allemaal!
Deze week heb ik een award gekregen van Chantal!!
Nogmaals bedankt Chantal, ik vind het altijd een hele eer.


Zo nu moet ik 3 dingen over mezelf vertellen,
wat weten jullie nog niet van me?

1. Ik vertelde de vorige keer dat ik een eigen knutselkamertje
aan het inrichten was, nu deze is af!! :-)
Ik moet enkel nog een paar spulletjes een plaatsje geven
en dan kan ik jullie deze laten zien ;-)
2. Ik deze winter al minstens 5 boeken heb gelezen,
vind ik al een hele prestatie want ik vergat vroeger als ik een boek
aan het lezen was altijd wat ik gelezen had!! haha...
 dit is gelukkige over gegaan :-)
3. En ik ben eindelijk gaan samenwonen bij mijn vriend!!

Nu moet ik deze doorgeven aan 5 mensen.

Nog een zeer fijne dag! En een prettig weekend!!

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award! Maar volgens mij ben je hem vergeten te plaatsen...????
    hihi
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat ! zeker verdiend !!
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww.. thanks for this award sweetie! I really appreciate it! You are a good friend! big hugs,Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat hoor!
    Je hebt het dubbel en dik verdiend hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award anneke! En dank je wel dat je hem ook aan mij doorgeeft, super! Ik zal hem op mijn blog plaatsen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OH Anneke your toooooo sweet! I been very very sick and on @2AM friday.I got rushed to the hospital.Yup and i had to get surgery :(

    I'm actually resting in bed now but i got so bored and came to check my email.I saw your message!! It really brought a big smile to me.THANK YOU!I will post it as soon as i get better.Hopefully Sometime next week.I promise i won't forget.THANK YOU SWeetie!((hugs))RubyM:)

    P.S
    BACK TO BED FOR ME

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke