zondag 23 januari 2011

Mijn hobbykamertje!!


Hoi allemaal,
ik hoop dat jullie allemaal een goed weekend hebben!
Ik hou vandaag rust dag met een beetje geknutsel tussen door :-)
Gisteren heb ik voor 120 personen chocomouse gemaakt,
wat was dat een werkje! haha...
Maar al bij al viel het nog mee want we hadden een goede
mixer :) Maa toch van 10.30 uur tot 16.30
zijn we bezig geweest! Maar hij is lekker dus dat is al goed ;-)

En deze week heb ik mijn knutselkamertje helemaal opgeruimt
en de laatste dingetjes op zijn plaats gelegd! Zo kan ik jullie met
trot mijn eigen hobbykamertje voorstellen ;-)

Het totaal plaatje!

Mijn Bureau

Mijn lintjes rekje!

En de andere hoek van mijn Bureau

Zo dan hebben jullie een idee wat er op mijn schappen staan :)

Mijn kastje met papier en stempels, ...

En mijn Cricut staat ook centraal

Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden ???!!!

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie hobbykamer!
    Zo netjes allemaal!
    Veel plezier in je kamertje hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit!!!

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er toppie uit meis. Heerlijk zo je eigen ruimte om te freubelen he. mijn hubbie is ook druk bezig om mn eigen ruimte te maken. Maar hier is t nog niet klaar hoor er moet nog verwarming enz aangelegd worden en alles moet nog geverft worden enz dus nog druk zat.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke kamer om lekker te hobbyen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kamer heb je daar zeg !
    Ik moet het in de living stellen dus heb telkens 2 nieuwsgierige aagjes die op mijn vingers staan te kijken en willen meedoen dus ik doe het meeste knutselen 's avonds !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat ziet er wel heel gezellig uit heel
    veel plezier in je hobbykamer

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oww wat gaaf ik ben jaloers op je geweldig een eigen scrapruimte, ,en mijn tassie heb je nog bewaard wat gaaf om te zien xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw wat een super leuke hobbykamer vol met allemaal leuke hebbedingen hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt overzichtelijk ingericht Anneke. Leuke details gezien. Mijn bureau is momenteel een chaos, morgen toch ook eens opruimen, het trekt er niet op.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW! dat ziet er erg leuk uit ! knap hoor, en zoooo netjes opgeruimd.... Wat een luxe... Ik zal moeten wachten tot mijn kids het huis uit zijn... Maar da's niet zo slecht, want anders ruim ik het nooit op. Veel plezier !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er gezellig bij je uit en zo netjes!!!
    pfff...bij mij is het 1 uur na het opruimen alweer een bende:(....gelukkig zit er een deur in het kamertje en die kan ik dan heeeel goed dicht trekken:P
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat ziet er erg gezellig en netjes uit, daar zal je veel uren knutselplezier hebben!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een leuk en gezellig hobbykamertje heb je! Zo netjes opgeruimd... mijn zolder ligt op het moment behoorlijk vol, hihi.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je kamer mag gezien worden. Leuk, netjes en zoveel leuke spullen. Hier zal je uren plezier hebben.
    Chocomousse! lekker, maar voor 120 personen? Begin daar maar aan zeg.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Anneke,

    dit ziet er zo gezellig uit, da's toch fijn om zo te kunnen knutselen. Ik zie heel wat dingetjes die we gemeen hebben ;-)
    Knutsel er maar lustig op los ;-)

    Veel liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo dat ziet er netjes uit zeg... Heel leuk zo je eigen plekje

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anneke!

    Wat een geweldig mooi kamertje is dat geworden,
    Heb gelijk zelf wat ideeen gezien voor mijn eigen kamertje:D
    wel lekker dat je je eigen plekje hebt he! dat heb ik ook echt heerlijk en je komt er helemaal van tot rust.

    Groetjes Prisca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kamer ziet er super gezellig uit en wat netjes! Dat is hier wel eens heel anders.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anneke,

    Wat een leuk blog en knutselkamer heb je.Wow, zo willen we allemaal wel knutselen. Ik zag dat je ook meedoet met Martina's kleurenkaart team. Ik ook, dus ik ben volger van je geworden. Wil je kaart niet missen.

    Tot woensdag,
    Karen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb jij even een gezellig hobbyplekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een fijne werkplek heb je! Lijkt me heerlijk om daar bezig te zijn. Dat lintjesrek vind ik trouwens super!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het ziet er geweldig uit. Ik wou dat mij dat lukt met al mijn hobbyspullen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke