woensdag 26 januari 2011

Paarse Magnolia Kaart!


Hoi allemaal,
vandaag is het tijd voor de "Paarse dag" zoals
Martina het zegde ;-) We houden een bloghop met
allemaal kaartjes in één en dezelfde kleur!
En vandaag is dat paars, ik vind dat soms zelf nogal een
moeilijke kleur om te gebruiken, waarom ?? Dat weet ik niet!
Dus ik vond dit de ideale manier om daar verandering in te brengen!!

Als jullie de volgende keer ook willen meedoen,
ga je maar eens kijken bij Martina op de blog!!
Rechtsboven in mijn sidebar zie je alle blogs die vandaag meedoen :)
Maar dan nu mijn kaartje!
Het papier dat ik heb gebruik zijn nog restjes.
Ik heb ook weer mijn nieuwe magnolia die gebruikt,
hij is zo leuk :-) Ook heb ik nog bloemetjes,
strasssteentjes, lint, labeltjes gebruikt!
De labeltjes heb ik uitgesneden met mijn cricut
en bestempeld met een teksstempel van KLM Design.


OOk nog de kleurnummertjes voor jullie!
Haartjes: E55-E31-E30
Huidskleur: E11-E21  Wangen: R20
Kroontje: Y17
Kleeren: V06-V15-RV95   V12



30 opmerkingen:

  1. Leuk kaart Anneke!
    Leuk hé al die paarse kaarten!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit vrolijke kaartje in dat paars

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke vrolijke paarse kaart!!!
    Wat ziet het er paars uit bij je aan de rechterkant:P
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    Wat een superleuk kaartje en wat een leuk stempeltje is dat! Op naar de volgende kleur. Leuk idee he? van Martina.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de jouwe is ook super anneke!
    groetjes, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt, en wat ziet het er leuk uit hè met al dat paars.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg mooi kaartje is dat en wat een mooi tilda is dat.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk en lief !!! mooi is ze hier ! een superresultaat, mijn ludiek ideetje.... =)
    dankzij jouw bijdrage zijn we met z'n 19 !! dank je wel !
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend paarse kaart, leuke Tilda !!
    Tof he, al die paarse kaarten !!!!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke,

    superleuke paarse kaart heb je gemaakt.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi, vrolijk kaartje! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook leuk.

    Ik vind het echt heel leuk.

    Ik moet alleen alle deelnemers bij elkaar zien te krijgen.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk al die paarse kaarten! Hij is heel leuk geworden en die kroon springt er echt uit!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje Anneke. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die is lief. Leuk hé al die paarse kaarten.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super dat je ook meedoet aan het kleurenkaartenteam!! Het is een prachtige paarse kaart geworden!!!
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superkaartje Anneke.

    leuke stemmpel ook.

    gr Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterende kaatr anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje en het is je
    goed gelukt dat paars

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig he al die paarse kaarten.
    En nog iemand van ongeveer mijn leeftijd, ik dacht dat we een uitgestorven ras waren :)
    Zeer mooie uitwerking van dat lintje met die tags aan!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  21. How adorable! Love how you did the sentiment! Love your DTC card below too! Too Cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje is dit.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig paars kaartje Anneke, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Anneke,lief die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke paarse kaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is sooooo sweet! Love it!
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze is heel erg schattig!! ziet er super uit.

    Liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke