zondag 27 februari 2011

Guest Designer for Anyone for Anya!


Hoi allemaal,

Hier ben ik dan met mijn beloofde "Anya" kaart!
En mag ik deze week Gast designer zijn :-)
Vind het altijd zo leuk om te doen!!

Deze week hebben ze bij "Anyone for Anya" een leuke
sketch om te gebruiken! Dus ik zou zeggen,
doe gezellig mee ;-)


Voor  mijn kaartje heb ik gebruik gemaakt van
het basic grey papier: Capella.
En het stempeltjes is van The Greeting Farm: Me time!
Het teksstempeltje is van KLM Designs,
voor de rest nog lint en strasssteentjes.


Nog eventjes de kleurnummertjes voor jullie ;)
*voor de haren: E55-E31-E30
* het gezicht: E11-E21  Wangen: R20
*Haarlint: B12-B02-B00
* Bad: W05-W03-W000


OOk doet mijn kaartje mee bij:
* Sweet Stampin: Oh, so girly


17 opmerkingen:

  1. geweldige kaart anneke, heel lief zo, ga straks ff voor je stempelen ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anneke,

    Dat is een tof kaartje geworden, mooi papier.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi kaartje geworden,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Anneke!
    Prettige zondag
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A gorgeous card Anneke! I love the paper and you have coloured that image beautifully.
    Susan xxox
    http://stamponme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat een leuk kaartje zeg.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig en zo lekker vrolijk is dit schattige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuw wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaartje anneke, grappig stempeltje ook!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Anneke,geweldig die stempel.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow she's so gorgeous Anneke!! I love your darling layout and yummy papers here!! :) TFS! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuk kaartje Anneke,prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a sweet card! Thanks for playing along this week with Sweet Stampin'. Hugs, Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Brilliant card, love those papers too.
    Thank you for joining us over at Sweet Stampin.
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous - beautiful colouring. Thanks for joining us at Sweet Stampin.
    Hugs
    Valxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke