dinsdag 30 augustus 2011

Little boy

Hoi allemaal,
deze week heb ik geen kaartje voor de nieuwe
challenge bij Digital Tuesday voor jullie!

Ik heb eigenlijk nog niet zoveel zin gehad om te knutselen,
maar ga morgen toch proberen om een kaartje in één te steken :-)
Vandaag heb ik er eentje voor jullie
die ik al eventjes had gemaakt maar nog nooit had laten zien!
Het is een simpel geboortekaartje!!

De stempel is van Pink Cat Studio,
het papier van Maja Design, pons boekenvoordeel,
bloemetjes, brads ,....







Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?



13 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,

    Bedankt nog voor het bezoeken van mijn blog, altijd erg leuk als je (leuke) reacties krijgt ;)
    Jouw kaartje vind ik lief en stoer tegelijk !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anneke,
    Dit is echt een leukerd! Ik vind er alles fijn van, zeker hoe je dat papier in die vierkantjes gebruikt hebt
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    dit is wel een heel leuk en vrolijk geboortekaartje, zeg! En wat mooi dat je die kleuren zo precies bi elkaar gevonden en gekleurd hebt.
    Leuke stempel, ook!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en vrolijk kaartje heb je weer gemaakt. Mooi van kleur.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneke, this is so sweet!! Love the images and fun layout!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een simpel geboortekaartje....Ik vind hem erg mooi en schattig !! Wat een lieve stempel heb je gebruikt en mooi papier. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Anneke...geef jezelf de tijd hoor meis!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje voor iemand die niet van pastels houdt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Anneke !
    Nog veel sterkte, ik begrijp wel dat je je nog niet zo super voelt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, leuk, leuk, leuk, leuk!!!
    Prachtig kaartje...
    Groetjes Rachel ( Nieuwe volger, ik "spiek" al een poosje en dacht laat ik nu maar eens een berichtje achterlaten)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook weer een schatje hoor Anneke!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattig kaartje anneke! super!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke