zaterdag 20 augustus 2011

Little Girl



Hoi allemaal,
eerst en vooral bedankt voor de leuke reacties ôp
mijn doosje en patroontje :-)


Vandaag heb ik weer een babykaartje voor jullie!
Het afdrukje is van magnolia,
en het papier is van de nieuwe collectie Maja Design.
Voor de  rest heb ik mijn Martha Steward pons gebruikt,
kant, bloemetjes, brads, ...

Heb mijn kaartje weer in de vorm van een label gemaakt :-)
Een iets anders dan vierkant of rechthoekig !



Ook doet mijn kaartje mee bij:





Nog een heel fijn weekend :-)

13 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke

    super je kaart en een fijn weekend gewenst
    ik heb een andere blog en ben weer volger van je groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stempeltje blijft toch geweldig hé :)
    Heel mooi gemaakt je labeltje!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaartje, ziet er weer super lief uit!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het een prachtige label geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg lief is hij geworden Anneke! Schitterende stempel vind ik dat ook ;)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Anneke, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. owww wat schattig weer ,mooi hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige label met een schattige afbeelding! Heel mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke