zaterdag 19 november 2011

Me to you "92"



Hoi allemaal,
allemaal een heel fijn weekend gewenst :-)
Hier wordt het rustig met lekker veel kaartjes maken! hihi...

Deze week had ik een bestelling voor een kaartje voor een man
die "92" jaar werd! Wat moelijk toch he een echte mannenkaart,
en dan nog ééntje voor iemand van 92 :-)

Na lang nadenken is het me dan toch gelukt!
Ik heb papier gebruikt van een blokje van het kruidvat,
Mijn pons van boekenvoordeel weer :-)
De stempeltjes zijn van Forever Friends "Good life"
De "92" heb ik uitgesneden met mijn cricut!
En die uitgestanst vormpjes zaten bij mijn swap vorige keer :-)



Ook heb ik de binnenkant een beetje bekleed met een
afdrukje, papier, ...



Ook doet mijn kaartje mee bij:
Forever Friends challenge: Bingo: Bruin/swirls/creme


Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?

22 opmerkingen:

  1. Knap gedaan Anneke....hartstikke leuke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow ja dat is een uitdaging om hiervoor een kaart te maken, maar het is je super goed gelukt hoor, prachtig en heel origineel is die

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje, ik ben er zeker van dat de jarige er gelukkig mee gaat zijn.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anneke,
    Ja het is moeilijk om een mannenkaart te maken, maar dan ook nog eens een voor iemand op leefdtijd, nou jij bent erin geslaagd hoor!)
    Prachtig is hij geworden.
    Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk!!!Mooie kleurencombinatie en de stempels zijn ook erg leuk.....liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk het kaartje, echt stoer zelfs voor een 92-jarige!
    Suc6! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is inderdaad een uitdaging amai, 92 jaar !!!! is dat niet oud ? wow, chapeau hoor !!!
    knappe kaart, daar zal ie vast wel blij mee zijn !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke , wat een super mooie opa-kaart !! Erg leuk met die 92 erop. Wat een leeftijd trouwens.... Lieve beertjes heb je gebruikt. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een heel geslaagde mannenkaart Anneke, tof gedaan!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie mannenkaart!
    Goed gelukt hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anneke,

    Ik vind het geweldig gedaan met die "oude" details (bedoel die fiets en auto hé), en nog eens schattig gemaakt door de beertjes hé.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wuuuuw wat een prachtig kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje, je bent zeker in de opdracht geslaagd!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anneke,
    da's inderdaad geen gemakkelijk opdracht maar je kaartje is wel erg goed zeg !
    Die stempels zijn echt heel toepasselijk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mannenkaart is altijd lastig en dan ook nog eens voor iemand van 92 ! Je hebt het super gedaan hoor, ik vind hem geweldig. De cijfers en de For ever Friend beertjes zijn super.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super gaaf mannenkaartje Anneke, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Forever friends!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat knap dat het zo goed gelukt is om een kaart te maken voor een man van 92, dat lijkt me echt ontzettend moeilijk!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mooie mannenkaart heb je gemaakt en heel leuk met de grote 92 erop, wat een leeftijd, dat mag er dan ook heel groot op vind ik.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik denk dat hij hem erg mooi vind. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anneke,

    ik vind hem prachtig! Wat een mooi leeftijd, 92!
    En mooi grote cijfers!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind hem echt prachtig,pas goed bij zo leeftijd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke