vrijdag 13 januari 2012

It's to beginning look like Christmas ...


Hoi allemaal,
vandaag heb ik een winterse kaart voor jullie!

Het papier is van Echo Park, blijf het echt geweldig vinden!
De stempel is van magnolia en weer heb ik haar ingekleurd
met mijn copics, de tekststempel is van Crafty Sentiments Design.
De sneeuwvlok is een stans van Whimsy Stamps,
voor de rest weer mijn borderpons en weer veel glitters :-)


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Scrap Cards Challenge: Winterkaartje


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
En alvast een heel fijn weekend :-)



11 opmerkingen:

  1. Weer een hele mooie kaart,prachtig ingekleurd
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Populair stempeltje, je komt het overal tegen. Iedere keer weer anders ingekleurd, dat geeft iedere keer weer een heel ander kaartje.
    Jou kaartje is heel leuk geworden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,
    Mooi kaartje en ook mooie kleurtjes!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk winters kaartje , Anneke ! Laat de winter nog maar even komen.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje, heel mooi die sneeuwvlok.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk en mooi kerst kaartje Anneke.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf papier blijft het he, dit van Echo park! Hij is heel winters geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pracht kaartje heel mooi gemaakt
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Anneke. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke