woensdag 11 januari 2012

Tissue box



Hoi allemaal,
eindelijk staat alles terug op zijn plaats op mijn knutselkamertje!
En heb dan ook weer lekker kunnen knutselen gisteren,
deze tissuebox heb ik eindelijk eens bekleed voor mijn mama :-)

Het papier is van Maja Design 'life by the sea',
het afdrukje is van Nellie Snellen "Young Rebels",
Voor de rest heb ik hem bekleed met schelpen en jutte,
de schelpen heb ik eens gekocht in een tuincenter!!



Aan de zijkant heb ik ook een paar schelpen gekleefd!




Mijn doos doet ook mee bij de volgende challenge:
*Elke kaart een feestje: Uit de Verkleeddoos
* Addicted to Stamps: Use blue
* Dreamvalley : Anything Goes




Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
En nog een zeer fijne dag!!

27 opmerkingen:

  1. wow wat gaaf meid
    het staat ook nog steeds op mijn lijstje om te doen
    Deze is super geworden top
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze is heel prachtig
    heeft ook een mooie plaatje gekregen
    ben daar zeer blij mee
    dank lieve schat van mij

    mama xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Anneke! Allemaal heel mooi passend bij elkaar. Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij EKEF.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! Mama zal weer blij zijn! ;))
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke creatie, papier had ik nog niet verwerkt gezien in een projectje leuk gedaan met bijpassende stempel.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit mooie creaties erop verwerkt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat ziet er echt super uit.
    Moest ik dat in mijn klas zetten, ik denk dat iedereen zou vragen om zakdoekjes haha
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende tissuebox, heel leuk met die schelpen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg, super!!!! Leuk dat je meedoet bij EKEF en ATSC!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er leuk en stoer uit hoor Anneke!

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is mooi Anneke, prachtig gedaan.
    Ik zet die lelijke dozen altijd in een aanrechtkastje....
    zal toch ook eens aan de slag gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow prachtig doosje erg leuk met die schelpen!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er goed uit ! lekker handig en mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Anneke,

    wat een mooie tissue doos heb je oor je moeder gemaakt! Daar zal ze vast en zeker blij van worden en dat komt dan goed uit: traantjes van geluk en meteen een tissue bij de hand.....

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie doosje! Schattige afbeelding en prachtige schelpen! Leuk dat je meedoet met ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. AWWWWW this is sooo super cute Anneke, and a FABULOUS idea love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tissue doos Anneke, een leuk project zeg!
    Bedankt voor het mee doen bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eem mooi project is het geworden,super.
    gr Anja (EKEF)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a lovely project. Thanks for joining us at Dream Valley.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk! Gave combinatie van papier, stempel en die schelpen, wowie!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het kleine piraatje past prima in het thema, erg leuk deze tissue-doos-cover. De schelpjes doen het hartstikke goed erop.

    Super dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het kleine piraatje past prima in het thema, erg leuk deze tissue-doos-cover. De schelpjes doen het hartstikke goed erop.

    Super dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke gepimpte tissuedoos.

    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is gaaf , Anneke !! Leuk dat je meedoet bij ATSC. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie en stoere doos, Anneke. En helemaal gaaf aangekleed.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is just so cute it made me smile!

    Thank you for joining us at Dream Valley.

    Lin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke