woensdag 1 februari 2012

Hetzelfde, maar anders ...

Hoi allemaal,

Vandaag is het bij het krea teja team blog weer tijd voor
 een nieuwe "hetzelfde, maar toch anders"
en deze keer is het tijd voor mij en Marlies
 om met hetzelfde stempeltje en papier te werken!!

Heel leuk is het om te wien hoe verschillene je kaartjes worden he
we hebben het schattige stempeltje
van whimsy stamps gebruikt "wee suzi"!
Het vrolijke papier is van echo park : country drive

Hier is mijn kaartje


Ik heb voor de rest nog lint gebruikt, bloemetjes pons,
takjes uitgestanst! Een vlinder van een stampin up pons :-)
En plakparels ...


Ga ook eens een kijkje nemen op het Krea teja blog voor
de mooie kaart van Marlies :-)


13 opmerkingen:

  1. wat een plaatje zo mooi ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb hem net al bewonderd op het KreaTeja blog...hijs mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is prachtig !
    Echt een plaatje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Anneke,

    ik heb ze net alle twee bekeken. En allebei heel leuk. Die van jou is heel vrolijk! Grappig om dat verschil te zien.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So very sweet Anneke!! I love the coloring on your image and the fun bright colors! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk vrolijk kaartje! Een schatje!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    ik heb me opnieuw aangemeld en nu sta je in mijn bloglijst! wat een leuke kaart is dit:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful and I love the image.
    Hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anneke,

    leuk kaartje en al in zo van die frisse lente-kleurtjes, super!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijk vrolijk kaartje...schattige stempel maar ook heerlijke zomerse kleurtjes...oooh krijg zo'n zin in de zomer...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk vrolijk kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke