dinsdag 17 april 2012

Digital Tuesday # 156



Hoi allemaal,
 jullie zullen wel denken waar is ze nou?
Het is de eerste keer dat ik zo'n lange tijd niet heb 
geblogd en iets heb gepost! Niet van mijn gewoonte :-)
Maar het is hier paasvakantie geweest en voor de eerste keer
dit jaar had mijn vriend vakantie dus hebben we allemaal 
leuke dingen gedaan en dus geen tijd voor bloggen of knutselen!!

Ook zijn we vorig weekend naar Center Parcs geweest, 
en daar heb ik leren snowboarden en duiken!
Duiken vind ik helemaal geweldig om te doen :-)
En is al lang een droom van me om het te leren!



Maar dan nu mijn kaartje!
De challenge bij Digital Tuesday is deze week
"Distressed" 
dus heb ik mijn randjes beinkt en ouder gemaakt!

Het papier is van FabScrap, 
de digi is van onze sponser deze week "Bugaboo Stamps"
En die heb ik in 3D gemaakt!
Voor de rest nog wat lint, stanzen van magnolia weer
gebruikt, pearlpen, ...



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en nog
een hele fijne dag toegewenst!!

 

18 opmerkingen:

  1. Welkom terug! Wat een prachtig kaartje weer!
    Leuk stempeltje.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje zeg!! Lief dat beertje en heel mooi ingekleurd.
    Gaaf dat je bent wezen duiken. Zelf hoef ik dat niet zo, maar Peter (mijn man) heeft dat ook bovenaan zijn verlanglijstje staan. Hij heeft het ook voor zijn verjaardag gekregen, maar moet nog steeds een afspraak maken.
    Fijn dat je zo kon genieten!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had je al gemist, Anneke...maar zo te lezen heb je genoten!
    Je kaartje is heel erg leuk geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje!
    Leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beregezellige kaart! ^^
    Leuk dat je het beertje in 3D gemaakt hebt, zo springt hij er nog meer uit.

    Zo te zien heb je een heel leuke vakantie gehad. Duiken is iets wat ik ook ooit nog eens wil doen.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke berenkaart! Fijn dat je lekker vakantie hebt gehad, daar moet je zeker ook van genieten!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super kaartje hoor, oww heerlijk zeg dat je lekker heb kunnen genieten en eindelijk je wens laten vervullen , super hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anneke,

    Wauw, wat super dat je dat kon leren daar.

    Je kaartje is ook heel leuk geworden zo !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje Anneke, super! En wat lekker dat je zo van je vakantie hebt genoten.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. this is a gorgeous card, I love what you had done with the image.
    Hugs
    Suzie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt allemaal erg leuk, blij dat je zo genoten hebt. Je kaartje is erg leuk geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kaart Anneke! Mooie kleuren en met prachtig papier! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Duiken lijkt mij maar dood eng!! Ik zou dat echt niet durven! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje , Anneke. Ik houd wel van distressen.... En wat gaaf dat je hebt leren duiken en snowboarden. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig kaartje Anneke, super mooie kleurtjes, schitterend!!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje Anneke ,
    ik zal me even voorstellen ben Anja en woon in Limburg meer kan je te weten komen op mijn blogje , lig er momenteel wel even tussenuit maar het begint alvast te kriebelen om weer aan de slag te gaan , als ik zie wat moois je kan maken ;)
    Ik ben alvast volger geworden van jou blogje , groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke