vrijdag 27 april 2012

Time to relax ...




Hoi allemaal, 

Dank je wel voor alle leuke reacties op mijn 
vorig kaartje! Ik waardeer het altijd enorm!
 Mijn schoonbroer moest zelf ook om het kaartje lachen :-) 

Vandaag een kaartje op bestelling voor een man van 60 jaar
die op pensioen gaat! De eerste keer dat ik voor zo'n
gelegenheid een kaartje moest maken, maar ik het toch goed gelukt!

Het leuke stempeltje is van LOTV!
Het prachtige vintage papier is van Bo Bunny "Gabrielle".
Het streepjespapier komt uit het blokje van My Minds Eye
"Away we go". OOk weer mijn lievelingsstans van Magnolia
gebruikt! Voor de rest nog lint, roosjes, pearlpen.
De tekst heb ik gemaakt op de pc :-)




OOk doet mijn kaartje mee bij:



Alvast een heel fijn verlengd weekend!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, toepasselijke kaart, Anneke...heel leuke stempel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukertje Anneke!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is ook alweer leuk geworden , Anneke !! En wat een grappige stempel en zo toepasselijk voor iemand die lekker van zijn pensioen mag gaan genieten. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje en zeer geschikt stempeltje gebruikt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi en toepasselijk kaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    mijn weekend wordt verlengd met een weekje, heerlijk!
    Wat heb je een ontzettend leuke kaart gemaakt. Ik vind het afdrukje helemaal top!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook alweer zo'n toppertje! Super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt Super Mooie Creaties..
    Doe je mee met mijn VerjaardagsCandy?
    http://www.wietzehoekstra.blogspot.com/2012/04/verjaardags-candy.html
    En doe je ook mee met mijn swap?
    http://www.dutch-swappers.blogspot.com/2012/04/tassleutelhanger-swap.html

    Lieve Groetjes Wietze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke,
    wat een toffe kaartjes weer op je blog ! Ik ben al een tijdje niet aan bloggen toegekomen en dus wat post aan het inhalen, ook tof jullie zijn gaan duiken in de paasvakantie !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke