dinsdag 22 mei 2012

Digital Tuesday # 161



Hoi allemaal, 
vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij "Digital Tuesday"!
Deze week is het een kleurencombinatie van 
"Paars, geel & bruin"

Niet zo gemakkelijk, maar het is me toch gelukt!
Ik wist ook gelijk wat ik ging maken, al een tijdje dacht ik 
eraan om dit gietertje nog eens opnieuw te gaan maken :-)

En toen zag ik op Noor! Design dat er een wedstrijd voor was, 
dus heb ik gelijk mijn patroontje uit de kast gehaald !
Het papier is van een paarse Tilda Blok, 
de "teut" van de gieter is bruin en de handvaten ook.
Dan heb ik dit magnolia meisje ingekleurd met mijn copics, 
en verder versierd met mijn nieuwe swirl, bloemetjes, ...
Aan het handvat hang een labeltje met een vlindertje
en tekst dat ik heb uitgeprint :-)





Ook doet mijn gietertje mee bij:
* Noor! Design: Gietertje
* Dutch Magnolia lovers: Back in time + Photo inspiration


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?



14 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,

    Leuk model en mooie uitvoering ervan !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Echt leuk als decoratie in huis ook. Heel mooi.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke , wat een kei leuk gietertje !! Erg mooi gemaakt. Ook leuk dat je meedoet bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    Hij is leuk geworden hoor! En gezellig dat je meedoet met mijn mini-challenge.

    liefs,
    Jolanda

    www.noortje-design.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig gietertje, Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh!!! Ik vind hem prachtig!!

    Lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige gieter Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart Anneke in een erg leuk jasje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een leuk ontwerp! Heel origineel!
    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig gietertje Anneke!! hij is best klein in het echt, he? Je hebt hem heel mooie versierd en met die kleuren zit het wel goed.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Anneke, wat een bjoetie meis en wat leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML! Dank voor je deelname! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoezig gietertje zeg! Leuk dat je meedoet bij onze challenge van DML. GRoetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke