vrijdag 18 mei 2012

Kookboek ...




Hoi allemaal,
vandaag is het weer mijn beurt om iets op het 
Krea teja blog te tonen! 
Het is iets dat al héél lang op mijn 'to do -lijstje' staat, 
en met de nieuwe magnolia stempel wist ik gelijk dat
die nu snel ging af zijn :-) haha...

Ik hou een kookboek bij met mijn lekkerste gerechten, 
en die kaft moest nog altijd worden opgefleurd :-)
Met deze "hamburger Tilda" ben ik begonnen! 
Ik hem deze keer 3 maal gestempeld en ingekleurd, 
dan heb ik kleine stukjes uitgeknipt en er 3D van gemaakt!



Het leuke papier is van Echo Park "This & That".
Ook weer de doohickey "Old Swedish lace" gebruikt, 
voor de rest nog lintjes, roosjes, charms, plaksteentjes, ...


Ook doet mijn boekje mee bij:
*It's a magnolia challenge: Bingo 'Krullen - parels - lint'
* Elke kaart een feestje!: Alles mag


Nog een hele fijne dag!!


20 opmerkingen:

  1. Wow Anneke, heel erg knap hoor!
    Het Tildatje in 3D vind ik geweldig!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had hem net al bij Krea Teja bewonderd, maar ik vind hem zo gaaf, dat ik je dat ook even wil vertellen op je eigen blog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel knap gedaan en zeker in 3D
    staat dan ook nog alleen dingen in die echt heel lekker zijn !
    kom ik zeker eens proeven ;)

    xxx Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk ideetje Anneke! Zelf zou ik er nooit een kookboek van maken, daar mors ik teveel op (en dat zou echt zonde zijn, niet? :D). Maar wel heel leuk voor een telefoonboekje of notaboekje ofzo :D

    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke , erg mooi gemaakt deze kaft van je kookboek. Die stempel is daar idd. erg geschikt voor. En wat heb je dat leuk gedaan met dat 3d.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    Dat ziet er zo leuk uit! Je krijgt gelijk zin om in je boekje te kijken :) En echt super gedaan zeg die 3d!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een sieraad voor je keuken!!
    Heel mooi gemaakt! ALtijd leuk om van een kookboekje waarin je recepten verzamelt die je een keer gemaakt hebt, iets heel persoonlijks te maken!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat gaaf gedaan.
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kookboekje zo zeg! Super leuk gedaan. Prachtig.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk boekje, mooi gemaakt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi boekje, Anneke! Mooie kleurtjes en ook mooi aangekleed.
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk boekje! Die wil ik ook maken!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt er een supper leuk boekje van gemaakt Anneke,knap gedaan.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Anneke,

    Leuk dat je weer even op het Noor! Blog was en een berichtje achtergelaten hebt. Ik hoop dat je meedoet met de challenge voor het gietertje. Ik heb de inzenddatum maar even verlengd met een dag, anders is het misschien een beetje kort dag.

    Wat heb je een leuk boekje gemaakt voor je kookboek zeg. Heel toepasselijk hoor dat Tildaatje met hamburger...jammie!

    Liefs,
    Jolanda

    www.noortje-design.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creatie, geweldige Tilda heb je gebruikt, erg toepasselijk voor een kookboek.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee om je eigen kookboek zo op te fleuren. Ziet er echt erg leuk uit!

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anneke,

    Wat een leuk idee om je kookboek van die leuke en mooie kleuren te geven super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauuuw dit ziet er wel heel erg leuk en mooi uit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a great project! Hamburger Tilda is so cute! You did such a lovely job on this. The metal corner looks so nice. I always keep mine on the shelf rather than use them. I need to use them more :) Beautiful work!
    Blessings,
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke