vrijdag 4 mei 2012

Zoete prinses Tilda



Hoi allemaal, 


Vandaag heb ik een kaartje met deze nieuwe Tilda
voor jullie "Zoete prinses Tilda".
Het papier komt uit een oude serie van Maja Design,
ook weer heb ik mijn doohickey 'Old Swedish lace' gebruikt!
De vlindertjes zijn een stans van Stampin Up,
de roosjes komen van het kruidvat, nog wat kant
en mijn pearlpen weer :-) hihi...




Ook doet mijn kaartje mee bij: 
* Simon Says Challenge: Birthday
* Midweek Magnolia: May flowers



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
en nog een heel fijn weekend!


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje zeg!!
    Meedoen met mijn swap?Het lijkt me erg gezellig!!
    www.dutch-swappers.blogspot.com

    Groetjes Wietze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zeer lief kaartje Anneke!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Leuke kleur heb je ook gebruikt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig lief kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!!! this is so pretty, I love your colour combo, flowers, design and that sweet Tilda. Beautiful creation my dear. Thank you for joining us at Midweek Magnolias this week. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is adorable Anneke and your colouring is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    wat een mooie kaart heb je gemaakt! Het zoete Tildaatje heb je hele mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Anneke!
    Leuk gemaakt zeg! En dat afdrukje is ook weer een schatje. Hij (euhm.. zij) komt helemaal tot leven zoals je haar hebt ingekleurd. Knap!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik vind het afdrukje geweldig!! Ik was vorige week nog aan het twijfelen of ik haar zou bestellen :) En het kant zorgt weer voor een leuk effect!

    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is idd een zoet prinsesje, erg leuk gedaan!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A fabulous card, your design and papers are gorgeous - your colouring of the adorable Tilda is stunning.

    Thanks so much for joining the Simon Says Stamp challenge
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke