dinsdag 26 juni 2012

Digital Tuesday # 166




Hoi allemaal, 
na wat problemen te hebben met mijn printer
heb ik toch nog een simpel kaartje kunnen maken 
voor onze nieuwe challenge bij "Digital Tuesday".

Daar is het thema deze week 'Amazing Animals'
en ik heb een uiltje gebruikt van onze sponser My grafico!
Omdat mijn vriend geslaagd is voor zijn 1ste jaar 
hoge school verdient dat wel een cadeau'tje!
 Daarom heb ik een tag gemaakt, 
met het uiltje en een hoedje met een pluimpje :-)
Want dat verdient hij wel na zo'n jaartje hard blokken!!




Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, 
en ik hoop morgen ook nog een beetje te knutselen
moet er telkens toch weer in komen na zo'n weekje pauze :-)
Hebben jullie dat ook?
Nog een hele fijne dag!!

7 opmerkingen:

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke