donderdag 7 juni 2012

Get Well Soon ...




Hoi allemaal,

vandaag heb ik een beterschapskaartje voor jullie!
De digi is van Wee Stamps getekend door Sylvia Zet,
zo'n schatje vinden jullie niet?!

Het papier heb ik vorig weekend gekocht op het
boekenfestijn en is van DCWV "Nana's Nursery - It's a girl!"
Zo'n vrolijke papiertjes vind ik en ze hebben ook een leuke
glitter laag erop :-)
Voor de rest nog wat sticksels, tekststempeltje van Papermania!
Stanzen van magnolia, Joy! Crafts, Stampin Up, ...
Nog 3 kleine roosjes en dan was die af ;-)



Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Scr@p Cards Challenge: Alles mag 





18 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaartje Anneke!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat een liefie !! Als je daar niet beter van wordt .... Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer! En de digi is echt een schatje!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijkerd, daar word je bijna spontaan weer beter van ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje,knap gedaan Anneke!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaartje met een prachtige digi.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier knap je spontaan van op als die op je deurmat valt!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje, leuke stempel en wat een heerlijke vrolijke kleuren.....als je hier niet beter van wordt.......!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het een lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi kaartje met een leuk afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart,super die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schat van een kaart Anneke, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anneke,

    wat een lief kaartje!! Ik vind het zo'n schattig afdrukje!! Het is een heel vrolijk geheel.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anneke,

    Wat een vrolijk beterschapskaartje!

    Leuk dat je meedoet aan onze Candy op het Noor! Blog voor het winnen van een setje nieuwe Snij- en Embossingmallen. Ik zal morgenavond om 21.00 uur een winnaar kiezen met random. Ik hoop je snel nog eens terug te zien op mijn blog om te kijken of je gewonnen hebt!

    Liefs,
    Jolanda

    www.noortje-design.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke