donderdag 26 juli 2012

Goldie gel kaartje!



Hoi allemaal,

vandaag heb ik gel kaart voor jullie!
Met mijn allernieuwste stempel van Whimsy Stamps 'Goldie'
vond ik het zo leuk dat ik er ook een tutorial van heb gemaakt!
Maar daar moeten jullie nog een paar daagjes op wachten ;-) hihi...

Het papier is van Maja Design 'Crea Diem'
de borderpons is van Martha Steward, 
de swirl is een stans van joy! Crafts!
Het afdrukje heb ik uitgestanst met een nestabilitie
voor de rest nog verder versierd met chandeliers
schelpen, roosje, ....





Ik heb het afdrukje van Wee stamps ingekleurd
met mijn copics, hier nog even de kleurnummertjes
haren: E55-E31-E30
huidskleur: E11-E21-R20
zeemeermin staart: G21-YG11-B12-B00




 Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Deep Ocean Challenge: Fantasy World
* Everybody Art Challenge: Summer
* Sweet Stampin Challenge: Monochrome
* Simon Says Challenge: Anything Goes
* Hobbyvision: Alles mag




 Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?!
En als jullie nieuwsgierig zijn geworden kom dan vrijdag
zeker terug voor de tutorial ;-)



10 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,

    Oh jij ook al zo een mooi kaartje ermee, bij Linda zag ik ook al zo een knappe kaart ermee. Heel leuk en mooi gedaan hoor!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi... twee keer raden, wat er al een aantal dagen op mijn knutseltafel staat te wachten, samen met zakjes ? jawel hoor ! ben er nog niet toe gekomen om er aan te beginnen, en kijk... jij maakt het dan maar eventjes. Ik ga misschien toch wel even wachten op de tutorial, misschien dat ik daar nog wel wat tips van jou kan meenemen.
    In ieder geval, een superleuk kaartje, mooi ingekleurd, hopelijk 'knapt' ie niet in de post =) dan gaat het daar ook lekker ruiken =)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow... this is fabulous! I'll be back for the tutorial... I keep looking at this and am amazed by how creative and pretty it is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous! Love this. Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my word this is BEAUTIFUL!!! I SOOOOOO LOVE this design Anneke, the shells are such a FANTASTIC touch to this beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk hoor! Die gel geeft echt een superleuk effect!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card.

    Thanks for joining in at Sweet Stampin this week.

    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab creation, love the water effect!

    Thank for playing with us at Deep Ocean this forthnight!

    Hugs, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt! Leuk idee en lieve stempel.
    Maar als je mee wilt doen met de Challenge van HobbyVision, moet je dit wel even vermelden bij je post en ook linken. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke