vrijdag 21 september 2012

Amy ...


Hoi allemaal, 
vandaag is het mijn beurt om jullie inspiratie te geven :-)

Ik heb eens een rechthoekig kaartje gescrapt, 
want hier in België zijn vierkanten kaartjes een buitenformaat
en dus kost het altijd een fortuin om deze te versturen.
Daarom weer eens een rechthoekig kaartje!

Het papier is eigenlijk kerstpapier van Pion Design "Waiting for Santa II"
maar ik vind dat het ook voor een verjaardagskaartje past!
Het lieve meisje is een stempel van Whimsy Stamps "Amy"
Ik heb haar ingekleurd met mijn copics en sticksels, 
Voor de rest heb ik nog kant, chandeliers, roosjes gebruikt!


Hoe vinden jullie haar?
Alvast een heel fijn weekend!!

18 opmerkingen:

  1. mooi lief kaartje.
    mooi papier heb je ervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, echt schandalig wat het hier kost om een vierkante kaart te verzenden! Ik vind vierkante kaarten meestal mooier maar maak ze enkel als ik ze kan afgeven en ze niet op de post hoeven :s
    Dit vind ik echt een lieflijk kaartje, zachte kleurtjes en een lief meisje!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak ook vaak rechthoekige kaarten, gewoon omdat je dan een andere indeling krijgt. Jouw kaartje is heel leuk geworden. Mooie kleur papier.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is very, very cute and you've coloured it beautifully! I really like those papers and colours you've used.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met prachtig papier en een super schattige afbeelding!! Een rechthoekige kaart is altijd leuk voor de verandering vind ik en als het verzenden van vierkante zo duur is dan zou ik vaker rechthoekige maken als ik jou was! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Het is weer een pracht van een creatie. Schitterend papier ook. Heel mooi!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh those papers are very pretty! Such a sweet image too. Lovely card :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi papier en een lief afdrukje!
    Prachtig ingekleurd en schitterend samengesteld en afgewerkt!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke,

    wat een schatje zeg!!
    Ik vind dat je geweldig mooi gekleurd hebt en zo subtiel dat ene bloemetje in de hoek!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super mooi kaartje Anneke....het afdrukje heb je ook heel mooi ingekleurd....toppie!!!
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat prachtige papier met dat lieve meisje samen maakt een superkaartje !
    Heel erg mooi Anneke !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig lief kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love this card and the one in the post before. You've colored them both so beautifully and used wonderful colors. So pretty. :-) Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow she's so sweet!! Such beautiful coloring Anneke!! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anneke,
    Dat zou je ook niet zeggen seg dat dat kerstpapier is. Heb je heel leuk gedaan! Je hebt het perfect doen passen bij de stempel! En een witte ballon, dat is nou ook eens wat anders :)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love the soft greens and browns in this color palette and your coloring of this cutie is awesome.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt waar joh? Dat is vervelend dat vierkante kaarten anders gefrankeerd moeten worden! Nou deze rechthoekige kaart is anders ook super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke