dinsdag 23 oktober 2012

Digital Tuesday #183




Hoi allemaal, 

gisteren heb ik dit kaartje nog in elkaar gestoken, 
het lag al wel een hele tijd klaar om af gemaakt te worden :-)
Vorige week ook niet veel tijd om te knutselen, 
had ook nog een ontsteking in mijn schouder en kon mijn nek 
nog maar amper draaien! Nu doet die geen pijn meer dus 
ben ik volop gaan knutselen ;-)

Maar dan nu mijn kaartje voor de nieuwe challenge
bij "Digital Tuesday", daar is deze week de challenge
"Halloween/spooky" 
Erg leuk als je ook zo verzot bent op Halloween als ik :-)
Het papier is van K&Company, de stempel is van Wee Stamps!
De tekst is een digi van onze sponser My Grafico.
Voor de rest niet veel versierd want ik vond het papier al druk genoeg!






nog een hele fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke Halloween kaartjes heb je gemaakt!! Hier liggen ze ook al klaar om te verzenden! Vandaar dat ik nog even wacht met laten zien :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel leuk geworden, mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kaartje!!!
    en heel mooi gemaakt ook!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een Halloween kaart! Super lieve digi ook!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh I just adore this sweet image!! Gorgeous coloring here Anneke!! HUGS ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke kaart! Heel leuk! Net zoals je blog. Die blijft ook wel mooi in thema :)
    Je hebt gelijk met dat versieren. De kaart is goed zoals hij is. Ik denk dat het hier een kwestie is van: 'overdaad schaadt'
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze halloween kaart vind ik ook al zo leuk !
    Ik heb eindelijk iemand gevonden die Halloween ook leuk vind, dus heb ik eindelijk de kans om ook eens een Halloween kaartje te maken :-)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach, wat een lieverdje ! mooi !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat heb je er weer een geweldig kaartje van gemaakt! Prachtig....liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anneke,

    Geweldige halloweenkaart !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. She's adorable Anneke! More great Halloween colors and that little witch looks so sweet. :-) Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerdje !
    Erg toffe stempel !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje en een prachtige stempel. Heel knap ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke