vrijdag 19 oktober 2012

Maya the witch!




Hoi allemaal, 

Vandaag is het weer tijd voor mijn postje bij het
"Krea Teja Team" en deze keer heb ik een halloweenkaartje
voor jullie! Wie houdt er ook zo van halloween als ik?

Deze schattige stempel van Whiff of joy moest ik dan ook hebben :-) 
De kleine Maya is zo schattig en zeker op haar bezem!
Het papier is van Echo Park "Happy Halloween" genaamd!
Het is zo'n geweldig leuk papier om mee te werken ...

De sentiment tickets zijn digi's uit de collectie van Whimsy Stamps!
Voor de rest nog lint, touw, charm, herfstblaadjes, ...
 


De tag heb ik gemaakt met een vel uit de collectie van Echo Park 
genaamd "Scary Story Cards"!
Vond het wel leuk om die erachter te plaatsen :-)


Ook heb ik de stempel in 3D effect gedaan, erg leuk om zo te kleuren !!


Nog een hele fijne dag! 
En alvast een heel prettig weekend :-)

19 opmerkingen:

  1. Wauw Anneke...hij is helemaal leuk. Wat een prachtig papier en een grappig stempeltje! Ook je tickets zijn erg gaaf, mooi kaartje hoor!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal geen Halloween fan, maar dit kaartje vind ik wel heel leuk...kan ook niet anders met die schattige stempel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje ! het modelletje vind ik ook superzzzzz ! heel erg geslaagd hoor ! en je achtergrond knalt van m'n computerscherm, heel erg top !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb helemaal niets met halloween maar je kaart is wel super leuk!! Leuk model in mooie kleuren en wat een lief afbeelding erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ik weer, Je blog ziet er ook erg leuk uit zo alles in de halloween stijl! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje en je blog ziet er ook zo mooi uit.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    Allereerst wat een geweldige Halloween layout op je blog! Je kaartje vind ik prachtig. Maya lijkt me een heel gezellige heks hihi

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute Anneke! You did a great job adding dimension and I love those fun witchy legs on the tag. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a sweet and adorable Halloween creation and just love the shape of this card.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, Anneke. Ik heb helemaal niets met Halloween, maar dit ziet er toch wel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anneke,

    Schattige creatie, zo knap allemaal gedaan en prachtig papier.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi An, wat heb je dat leuk gedaan joh! Mijn complimenten! Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastische kaart. Erg mooi papier en de sentimentjes zijn ook erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk halloweenkaartje Anneke...en het plaatje vind ik heel grappig net als de teksten.... knap werk!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat is dit een cute witch zeg !
    Heel geslaagd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh my gosh!!! She's just too stinkin' CUTE!! Love your gorgeous coloring and what a fun design!! HUGS :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke