donderdag 29 november 2012

Baby Julie




Hoi allemaal, 

Vorige week is er een baby'tje geboren in onze vriendenkring
en daar hoort natuurlijk een kaartje bij :-)
Sorry voor de slecht foto maar het was al donker toen ik hem maakte!

De digi is getekend door Sylvia Zet en te koop bij Wee Stamps
het papier is van DCWV ' baby nursery'.
Perfect voor een roos babykaartje!!
Voor de rest nog mijn doohickey's gebruikt van magnolia
'de bloemen en kantje'. De naam heb ik uitgesneden met mijn cricut...
Dan nog een digi tekst, lint, papieren doily, parels, ...



Nog een hele fijne dag!
 
Morgen komt er op het krea teja blog een nieuwe kaart van me!
Zijn jullie benieuwd, ga dan morgen kijken ;-)

9 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Anneke!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig babykaartje! Helemaal toppie.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lief kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een schatje, Anneke!
    Heel mooie en lieve kleurtje voor een klein babymeisje!

    liefs, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh zo mooi en lief! Past echt perfect in het meisjesbabythema!
    Grappig... Mijn vriend zei onlangs nog dat hij zijn dochter een simpele naam wil geven, zoals bv. Julie haha! (geen kinderen onderweg hoor :))
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Anneke, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en lief kaartje met een heeeeele mooie naam!!!
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG!! This is just adorable!! Love the pink colors and stunning sparkle!! HUGS :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke