vrijdag 2 november 2012

Tilda with little rudolf





Hoi allemaal,
bedankt voor jullie lieve reacties!
Met mijn schouder gaat het ondertussen al vele beter, 
had een ontsteking en kon een paar dagen mijn hoofd
niet zo goed draaien. Maar met een spuit van de dokter
en nog wat medicatie is het ondertussen al wat genezen :-)

En ook weer tijd voor knutselen gehad!
Deze keer weer eens iets totaal anders dan een kaartje.
En dit projectje stond al zo lang op mijn 'to do lijstje'
Naargelang van de uitleg van An is het me gelukt 
om deze theelichthouder te maken voor de gezellige winterdagen ...

Ik heb een nieuwe Magnolia stempel gebruikt, 
en Maja Design papier uit een oudere collectie.
De tekststempel is van Crafty Sentiments Design 
en ik heb met mijn cricut blaadjes uitgesneden en deze 
aan de tekst gekleefd zodat het precies een rendier is :-)
Ook een stans van Tim Holtz gebruikt en met glitters bewerkt.
Voor de rest nog een Martha Steward pons, kant, touw, 
roosjes, plakpareltjes, ... gebruikt!




 En het theelichtje heb ik ook bekleed met een stempel :-)
Hier kan je mijn tutorial zien van hoe je theelichtjes of 
kaarsen bekleed met een stempelafdrukje ;-)


Ook doet mijn creatie mee bij:
* Dutch Card lovers: Foto inspiratie & Lintjes
* Midweek Magnolia's: Anything Goes
* MDUC: June plus green
* It's a magnolia Challenge: Home Decoration




25 opmerkingen:

  1. ziet er prachtig uit.
    lief stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een enige en hele mooie creatie Anneke!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie Anneke! Mooi gemaakt,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi geworden, bedankt voor je deelname ana dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig projectje, Anneke...en bedankt voor de tutorial van het theelichtje bestempelen...ga het een keer proberen!
    Sterkte met je schouder!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg gaaf hoor leuk geheel. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zeg kijk hoe mooi! Je zou met plezier willen dat het sneller donker wordt :)
    Heel mooi gemaakt en heel fijn om te horen dat het toch al iets beter gaat met je schouder!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, wat ziet dat er gaaf uit, Anneke! Heel leuk gedaan zo.
    En wat fijn dat het al wat beter gaat met je schouder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sfeervolle, mooie uitwerking Anneke! Dank ook voor de tutorial. Ik hoef er niets voor in huis te halen en ga het eens proberen. Heb je ook al een kaarsje laten branden? Ben benieuwd hoe dat gaat met de mod podge en papier?
    Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat ee ndroppie van een magnolia, heel luk zoals je dit heelichtje gemaakt hebt. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer fantastisch uit Anneke.
    Fijn te lezen dat het weer wat beter gaat met je schouder.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt er iets heel moois van gemaakt.
    mandy iamc

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een gezellige theelichtje gemaakt Anneke! Prachtig. Zoiets maken staat ook allang op mijn to do lijstje. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooie creatie!
    Zo lekker gezellig!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi en origineel Anneke!
    Ik wens je ook veel beterschap met je schouder en nek!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WAUW, wat gaaf!! Prachtig gemaakt met hele mooie details. Heel erg bedankt dat je gezellig met ons meedoet bij IAMC. Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap gedaan ziet er helemaal anders uit als de mijne. Leuk dat je het kaarsje ook bestempeld hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. AWWWW Absolutely DARLING Anneke!!!!Totally darling image and what a fantastic creation!!!! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je voor je lieve reactie op mijn blog!!! Je weet ik al wat ik van je creatie vind, hahhah. Helemaal top!1 Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful Creation! Love this Tilda and she looks so cute with these colors!

    Thanks for joining our Birthstones Challenge at Magnolia Down Under! Hope to see you again!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooie creatie, leuk dat je het kaarsje ook versierd hebt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a beautiful creation, Anneke! Love the candle and the fab design! Thanks for joining us at the Midweek Magnolias this week. Good luck in the draw! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOWZER!! This is such an amazing project Anneke!! LOVE your candle and sweet Tilda design!! HUGS ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke