zondag 15 september 2013

Bakery Girl ...



Hoi allemaal, 

Hier ben ik weer eens!
Alles is helemaal klaar en zit in dozen opgeborgen tot
wanneer de kleine spruit 'hallo' komt zeggen :-)

En eindelijk heb ik weer tijd om te knutselen en 
mijn to do lijstje af te werken! 
Er is een begin :-)

Ik heb weer eens een kaartje gemaakt, 
en na lang niet te hebben gefreubeld was het toch weer wennen.
Maar ik ben best tevreden met het resultaat,
het is eens een kaartje met een magnolia stempeltje
en mijn nieuwe papier van Authentique, 
dan nog een magnolia stans, roosjes, tekst en pearls!




3 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    het is een schatje. Mooie kleuren en dit afdrukje is erg leuk! Sterkte met wachten. Valt het je zwaar of gaat het allemaal fluitend?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Anneke.
    Ja en nu maar wachten tot de kleine spruit zich aankondigt, spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks like she's baked up something yummy Anneke. :-) Wonderful card layout for your little baker. Best wishes for your bundle of joy to come. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke