zaterdag 28 september 2013

Thinking of you...

 
 
Hoi allemaal,
 
Eerst en vooral welkom aan mijn nieuwe volgers!
Binnen 2 dagen loopt mijn candy af, dus wie nog niet
heeft meegedaan je hebt nog tot 30 september de tijd!
 
Vandaag weer een kaartje voor jullie,
eentje dat ik kreeg op bestelling.
En het moest voor iemand zijn die kanker heeft,
dat vond ik een hele opgave ...
 
Ik heb er een heel simpel kaartje van gemaakt,
met het papier van Authentique, een embossingmal van Su,
de vlinder is een stans die bij mijn bigshot zat!
Dan nog een borderpons, lint & parels, ...
 
 
 
Wat vinden jullie ervan?
Nog een hele fijne dag!
 
 

7 opmerkingen:

  1. Opdracht geslaagd, Anneke. Je hebt er een erg mooi kaartje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Anneke...het is altijd moeilijk om voor dit soort gevallen een kaartje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Anneke,
    dat is nog eens moeilijk, zeg. Dat had ik vorig jaar voor mijn oude buurmeisje. Echt supermoeilijk, maar jij bent er heel goed in geslaagd om een heel stijlvol kaartje te maken.....
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely beautiful Anneke. I love the embossed paper and such a beautiful butterfly. And loving the sketch you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaart Anneke en de tekst is heel geslaagd voor deze kaart denk ik !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke , dat zijn zeker moeilijke kaarten om te maken. Maar jij hebt er een hele mooie en ingetogen kaart van gemaakt. Alles goed met de aanstaande ouders ?? Het begint nu te vlotten he. Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the layout you've used with this design and the butterfly is a perfect touch.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke