dinsdag 11 maart 2014

Magnolia Birthday Girl...

Hoi allemaal, 
Dit weekend heb ik weer lekker de tijd gehad om 
een beetje te freubelen! 
En ik maakte dit kaartje...
Ik kreeg in één keer zin om eens iets anders te doen
en stempelde mijn magnolia afdrukje met een roze inktpad.
Het was erg leuk om zo eens te kleuren, 
dus dat ga ik zeker nog wel eens doen :-)
Het papier is van Authentique,  
het gele cardstock is van Stampin Up.
Dan nog kant, vlindertjes, pearls, .... gebruikt 




 Ook wil ik graag meedoen met de volgende challenge
* Simply Magnolia : Birthday wishes


Nog een fijne dag!

13 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    wat een leuk idee om met roze te stempelen! Het heeft een wat zachtere uitstraling dn met zwart!
    Heel mooi effect. Je achtergrond papier is ook heel gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Anneke en wat heb je Tilda weer prachtig ingekleurd...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww isn't she just the sweetest all in pink. Adorable card Anneke! :-) Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Anneke!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Een heerlijke vrolijke kaart geworden zo!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schat van een kaartje zeg !
    Heel leuk en vrolijk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, erg leuk in deze frisse kleurtjes!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van Simply Magnolia. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautifully coloured and I also like those butterflies and the pretty paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke en mooie kaart Anneke.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige verjaardagskaart Anneke, leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful card! Love your take on the no-lines technique!

    Thanks for joining our birthday challenge at MDUC!

    Hugs
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke