donderdag 17 juli 2014

Bodybuilder...



Hoi allemaal, 

Vorige week verjaarde mijn schoonbroer! 
En hij is een echte sportieve fitness man, 
hij deed dit jaar ook mee aan zijn eerste bodybuilder wedstrijd! 

Daarom moest ik deze leuke digi van Mo' Manning kopen, 
want zo'n persoonlijk kaartje is toch altijd leuk :-) 

De vorm zag ik ooit eens ergens en vond het zo leuk, 
om ook eens te doen... 
Het papier is van My minds eye, dan nog kleine gewichtjes geknipt, 
de tekstjes vond ik op het internet en vond deze wel grappig :-)




Wat vinden jullie ervan?
Nog een hele fijne dag iedereen!

8 opmerkingen:

  1. Geweldig, Anneke, wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,
    hij is echt tof!! De vorm van de kaart en het afdrukje. Ik heb deze ook en al een paar keer gebruikt. Erg gaaf! Dat zal je schoonbroer zeker waarderen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    Wat een leuke vormkaart. Het plaatje is ook super. Heel mooi kaartje, je schoonbroer zal het zeker mooi vinden.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en toepasselijk verjaardagskaartje voor je schoonbroer Anneke....stoere bink hoorop het plaatjes


    Groetjes en geniet maar heerlijk van het mooie weer
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, ik vind dit echt weer een toppertje, zo toepasselijk heb je het gemaakt, leuk om zo een hele persoonlijke creatie te maken, hij is prachtig.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Anneke
    mooi kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Nicole kom ik op jouw blog terecht.. Wat een super leuk en toepasselijk kaartje heb je gemaakt zeg!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig idee, dit kaartje. Helemaal persoonlijk! En wat vond hij er van?

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke