vrijdag 19 december 2014

Little tags...



Hoi allemaal, 

hier eindelijk weer eens wat knutseltijd! 
Bij mij is het dit jaar andersom, de meeste mensen hebben bijna 
geen tijd en moeten nog cadeau'tjes kopen en van alles voorbereiden! 
Hier niet :-) haha...
Alle cadeau'tjes liggen al lang onder de boom en alles is klaar !
Dus heb ik tijd om te knutselen, te kleuren, films te kijken, ... :-)
Hoezo raar??

Is ook maar de eerste keer dat dit gebeurt hoor, 
maar vind het toch wel leuk zo :-)
Ik maakte vandaag nog enkele leuke kersttags voor aan de cadeau'tjes te hangen! 
Simpel maar wel leuk om te doen...

De stempeltjes zijn kleine forever friends beertjes, 
die blijven zo ontzettend leuk! 
En de tekst is van Whiff of joy, 
dan nog een lintje en een krulletje en klaar ;-)

 
 

Ik heb ook nog leuke digi stamps besteld bij Wee Stamps, 
want wisten jullie dat ze voorlopig de shop dicht doet?
Ik hoop dat hij snel open gaat, want is één van mijn favo merkjes :-)
Dus heb een voorraadje ingeslagen dat ik de komende maanden eventjes zoet ben
met die schattige schatjes! haha..

Nog een fijne avond en alvast prettige feestdagen!

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke labels, Anneke!
    Je kunt nog mee doen aan de uitdaging bij Cards & Scrap. Daar is het thema 'Rudolph the red nosed rendeer'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are really sweet Anneke. The tone on tone looks great and of course the images are adorable. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige tags Anneke. Fijn dat je al klaar bent met alle cadeau's, ik ben nog volop aan het stressen. Fijne feestdagen, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zijn deze kleine tagjes Anneke....maar ik zie dat nog veel meer moois gemist heb....schitterende creaties allemaal.....en je schoorsteen zo mooi in kerstsfeer gebracht...ziet er schitterend uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Anneke
    leuke en mooie tags
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Ja, hier liggen alle pakjes ook onder de boom. Morgen nog 1 dagje werken en dan vakantie tot 4 jan. Dus wel tijd om lekker te knutselen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke