maandag 26 januari 2015

Envelopkaartje..

Hoi allemaal, 


Vandaag een envelopkaartje met één van mijn nieuwste digi setje van 
 Wee stamps, die ik kocht toen ze haar online winkeltje dicht deed! 
Zo blij dat ik toch nog een paar van mijn verlanglijstje
heb gekocht, want blijkbaar gaat haar digitaal winkeltje niet meer open
en kan je enkel de rubberen stempels kopen van haar...

 Een tijdje geleden liet ik een envelopkaartje zien, 
ik vond deze heel leuk en maakte er een nieuwe! 
Ook met mijn nieuwe stempelsets van Stampin Up :-)
En toen was de inspiratie er weer terug!
Hopelijk blijft hij nu een tijdje, hahah...



 De afbeelding heb ik gekleurd met mijn copics en spectrum noirs!
Vind het erg leuk om deze te combineren :-)
Het papier is van My minds eye 'true blue
De tekst is van Whimsy Stamps!
Ook weer de binnenkant gedaan met mijn nieuwe stempelsets!
Alle stempels zijn geembost met embossingpoeder van Stampin up :-)


Dan ook nog het label voor geld in te steken ;-)

Ik wil graag mijn kaartje laten meedoen bij:
* Cute card Thursday: Colourful 
* Cards en Scraps: Stippen en strepen
*  Party Time Tuesdays 'Anyting goes'


 

11 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,

    Kei toffe kaart. Mooi DP ook.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat schattig Anneke !
    Leuke digi zeg en wat fijn dat je inspiratie terug is !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello friend!! :) This is sooo adorable!! Love your image with the beautiful coloring and I really love your inside design with the pocket and tag!! So fun and adorable!! :) HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke digi, mooi kaartje. En geweldig design papier
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Anneke!! Met een schattige afbeelding en binnenin een verrassing!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneke, this is just the best card I've seen this evening! The image is cute & colored perfectly and those papers made me say wow. :) Great job...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    wat heb je een schat van een envelop kaart gemaakt.
    Dat stempeltje is enig! Ook het papier is heel gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart, Anneke. Hartstikke mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wat gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

      Verwijderen
  9. So adorable! What a cute image and fabulous paper! Thanks for joining us at Party Time Tuesdays!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm echt kei-leuk Anneke!!
    En wat een leuke verrasingen zijn er allemaal te zien op je kaart.
    Echt top hoor!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke