donderdag 15 oktober 2015

Winter Magic...


Hallo iedereen, 

Hier ben ik alweer! 
Jaja ik ga nog niet te luid roepen, maar ik heb mijn inspiratie
terug gevonden.... Hopelijk blijft die deze keer langer ;-)

Vandaag is het weer tijd voor een kaartje voor Where Ideas Bloom! 
Ik kleurde deze leuke digi stamp van Wee Stamps.
En ik vond deze restjes papier van Echo Park nog, 
altijd leuk om je papier helemaal op te kunnen gebruiken.


 
 En dit kaartje maakte ik ermee! 
Voor de rest heb ik nog lint, tekststickers gebruikt
en dan nog 'White spiral sprays' van WIB!


De sketch is van "Sketch Saturday" dus daar wil ik graag een gokje wagen! 
 
 
 Nog een hele fijne dag! En alvast een prettig weekend ;-)
 

7 opmerkingen:

  1. Get begin gewoon vasthouden. Het is een schattig kaartje geworden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je wel eens van die periodes.... Hopelijk blijft je inspiratie deze keer goed plakken, misschien een druppeltje tacky glue eraan doen. ;o)
    Je hebt er dan ook wel echt een super leuk kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk kaartje Anneke! Heel mooi gekleurd en de glinstering in de digi is heel mooi!
    Ook het papier is prachtig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken het papier....heb het ook!
    Jij hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je de inspiratie weer hebt teruggevonden. Gelijk een leuke kerstkaart gemaakt, een hele leuke digi en prachtig ingekleurd. Leuk die glinsteringen op haar kleren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Wauw, das supermooi gemaakt. Tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke