zaterdag 5 december 2015

Merry Christmas


Hoi allemaal, 

Ooh er was blijkbaar iets mis gegaan gisteren met mijn blogpost...
Het was de bedoeling dat ik elke dag deze laatste maand van het
jaar een berichtje of een kaartje plaatste! 
Maar blijkbaar was de planning van blogger niet doorgegaan...
Daarom vandaag deze 2 kaartjes dan maar dan maak 
ik gisteren toch een klein beetje goed niet? :-)
 
Het zijn kerstkaartjes geïnspireerd op een  Stamp a stack  kaartje! 
De papiertjes lagen nog ergens in mijn kerstdoos
en zijn van Basic Grey. Dan nog een leuke doily, pearls, 
kerstmannetjes zijn van Stampin Up! 

Hoe vinden jullie ze?

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke kerstkaarten, het lijkt echt of de kerstman het je toeroept: Merry Christmas. Origineel om bloemen dp te gebruiken, mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    superleuk tof kaartje
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan die kaartjes zo. Je brengt me op een idee. Ga straks eens even zoeken. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Leuk kaartje, Tof gedaan. Heel Vrolijk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke