dinsdag 28 juni 2016

Pop Up Marktje & Bedankt!



Hoi allemaal, 

Hier ben ik weer!
Afgelopen weekend was hier een druk weekendje :-)
Vrijdag avond gingen we naar de stratenloop kijken, 
en er was ook een kleuter - ouderrun van 200 meter waar ons kleine
meisje ook met mee heeft gelopen! Ze deed het heel flink en was voorlaatst...
Dat die kleine beentjes al zo hard en ver kunnen lopen ;-)
Zaterdag hadden we nog een feestje. En  afgelopen zondag 
stond ik op een Pop Up marktje in Lier.
Spijtig dat het weer niet echt mee zat! Regen, Regen, Hagel en nog eens Regen...
Maar achteraf ook een beetje zonneschijn!
Ondanks het slechte weer waren er toch vele mensen een kijkje komen nemen, 
wat ik op zich al heel verwonderlijk vond ;-)
Hier een paar sfeerfoto's


En voor vandaag heb ik een kaartje dat ik de voorbije week maakte! 
De achtergrond stempelde is al een hele lange tijd geleden, 
en nog nooit een kaartje mee gemaakt...
Daar kwam nu verandering in ;-)
Ik zag bij de "lift challenge" een leuke kaart en wou ook 
eens een keertje meedoen en in een andere stijl ;-)



Hoe vinden jullie hem geworden?
 Ikzelf ben niet helemaal tevreden maar dat hebben we allemaal wel eens niet?




 Bedankt voor al jullie lieve reacties altijd, ik lees ze
altijd met véél plezier  ;-)
Nog een hele fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's van je weekendje Anneke, jammer dat je regen heb gehad...
    en je bedankkaartje is ook prachtig ...heel mooi gelift...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift, door het kraft en leuke label ook met een stoer tintje. Dank je wel voor meeliften, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom ben je niet tevreden over je kaartje Anneke? Ik vind hem prachtige hoor....helemaal in mijn favoriete kleurtjes!
    Jammer van het slechte weer in je weekend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, Anneke. En een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere lift. Mis wel de gestreepte achtergrond, maar dat maakt je kaart niet minder mooi. Dank je wel voor het meedoen Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke