woensdag 22 juni 2016

Schudkaartje met tutorial!



Hoi allemaal, 


Vandaag heb ik voor jullie een kleine workshop voor het maken 
van een schudkaartje (shakercard)
Ze zijn altijd zoo leuk om te maken en ook simpel :-)
Ik hoop dat je het leuk vind!!   


Ik gebruikte deze materialen...


Als eerste gebruikte ik een vorm dat ik wou gebruiken
dan knip je of stans je er een cirkel of vorm in...



Dan lijm je de doorzichtige sheet aan de vorm...


Wanneer je dat hebt gedaan, kleef je 3D tape aan de achterkant van de sheet!
Zo kleef je het helemaal rond de vorm de 3D tape.


Verwijder de achterkant van de tape voor je glitters of je
schud vormpjes. Daarna leg of strooi je deze in het midden...


Dan kan je je ingekleurd afdrukje erop kleven...
En is je schuddertje klaar ;-)



Na dit alles kan je je kaartje verder afwerken.
Ik maakte dit kaartje ermee :-)



Bedankt voor het lezen ;-)
Ik hoop dat je de workshop leuk vond, 
en laat me zeker weten wanneer je een kaartje ermee maakte! 
Dan kom ik zeker eens langs ;-)

Nog een fijne dag!



http://cards-und-more.de/de/NOOR--Design/Papiere---Paperpads/15x30cm/Noor--Design---Paperbloc---Shabby-Chic-15x30cm.htmlhttp://cards-und-more.de/de/STEMPEL/ScrapBerry-s-849/ScrapBerry-s-Set-of-stamps---My-little-Bear-with-FLOWERS---SCB071205b.htmlhttp://cards-und-more.de/de/Embellishments---Verzieren---Dekorieren/Lace--Ribbons--Kordeln/Baender---Ribbons/Dotted-Ribbons---rosa-weiss---9mm.html



7 opmerkingen:

  1. Super schattig kaartje, Anneke. En een heel duidelijke uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig schudkaartje Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Anneke. Schudkaarten zijn altijd een succes. En deze is echt heel mooi gemaakt.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig schudkaartje Anneke...zo lief dat beertje tussen al die bloemetjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje en een duidelijke uitleg van hoe je het maakte. Ik heb er pas geleden al eentje gemaakt, dus ik denk dat ik voorlopig even wat andere dingen ga doen. Jouw kaart is echt superleuk geworden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof gedaan.
    Bedankt voor de uitleg!!
    Bij meer tijd maak ik er 1 !!
    Weer een vakantieproject!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke