zondag 14 augustus 2016

Vrijkaarten Knotsgekke Kaarten dagen


Dit bericht blijft boven aan staan op mijn blog! 
Voor nieuwe berichten scroll verder naar beneden ;-

For new message's scroll down ;-)
If you looking for the "Blog hop" from Cards und more click here!  


Hoi allemaal, 
Omdat het binnenkort zomervakantie is! 
En vele toch ook op vakantie gaan en niet altijd de tijd hebben 
om te bloggen, doe ik het nu alvast ;-)
Zo heeft iedereen tijd zat om mee te doen en een kansje te wagen, 
Alvast veel succes!
 
Zoals jullie misschien al hadden gehoord 
is er op 1 -2- 3 September 2016 
weer een nieuwe editie van de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen! 
En ook dit jaar is er weer een bloggersplein, 
dus ik ben deze keer ook weer van de partij op 3 September 2016.
Dan kunnen jullie mij terug vinden op het plein,
komen jullie weer gezellig een praatje maken?
Ik heb er alvast weer veel zin in! 



De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen is dé beurs voor kaartenmakers, stempelfanaten, scrapbookers en alle andere hobbyisten met een passie voor papier.
Het leukste creatieve uitje van het jaar voor beginners, maar óók de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers kunnen hier hun hart ophalen. Deze beurs trekt bezoekers vanuit heel Nederland én België om materialen in te kopen, inspiratie op te doen en de nieuwste trends te signaleren!
En daarom mag ik ook deze keer weer 5 x 2 vrijkaarten weggeven! 

Wat moet je doen?
Wordt volger of je bent het al ;-)
Als je facebook hebt, zou het leuk zijn om mijn pagina te liken!  
En laat in een reactie achter waarom en met wie je graag zou willen gaan?
(deze actie komt ook op mijn facebookpagina,
dus de winnaars worden dit keer weer geloot onder alle deelnemers)

Veel succes!! 
Ik maak de winnaars op 15 augustus 2016, zo hebben jullie nog een hele tijd
om mee te doen ;-)


8 opmerkingen:

  1. hoi anneke,
    bij deze waag ik m'n kans voor de vrijkaartjes ! weer met een aantal 'zotte' miekes de auto in, altijd wel gezellig en tof !
    fijn dat je deze kans weer aanbiedt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    Ik en Lisbeth gaan ook altijd naar die beurs, in het voorjaar en in het najaar. Onze dochters gaan dan ook altijd mee en mijn moeder ook. Dus met al die meiden op stap, zouden die vrijkaartjes zeker van pas komen. laat ze maar komen, LOL.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    Ik en Lisbeth gaan ook altijd naar die beurs, in het voorjaar en in het najaar. Onze dochters gaan dan ook altijd mee en mijn moeder ook. Dus met al die meiden op stap, zouden die vrijkaartjes zeker van pas komen. laat ze maar komen, LOL.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke actie , ik ga samen met mijn dochter , mijn zus en haar dochter en nog 2 scrapmaatjes . Vrijkaarten is altijd leuk zo heb je meer budget om spulletjes te kopen .
    Groetjes ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anneke, wat een leuke kans om tickets te winnen! Het is super lang geleden dat ik nog naar deze beurs geweest ben omdat de timing in augustus nooit paste voor ons. Maar nu kunnen we eindelijk nog eens naar 's Hertogenbosch afzakken. Ik ga graag op stap met m'n mama en zou er een gezellig weekendje van maken: een dagje beurs en een dagje toerist spelen. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Anneke,

    Wat leuk voor je dat je op het middenplein mag plaats nemen. Wij komen zowiezo met enkele toffe stempelmadammen vanuit het Antwerpse, die kant op, misschien ontmoeten we elkaar wel... Met een aantal vrijkaartjes gaat onze dag nog dubbel zo leuk zijn, dus waag ik hierbij mijn kans om er te kunnen winnen!
    Alvast dank voor de kans die je ons hiervoor geeft!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oww super Anneke dat je daar bent , nu baal ik want ik kan dus niet grr, nou ik hoop je ooit nog is een keertje te spreken , xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O super leuk dan kan ik samen met mijn pleegmoeder gaan 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke