woensdag 24 augustus 2016

Magisch verblijf!



Hoi allemaal, 
 
Jullie hebben het misschien niet gemerkt maar dit weekend
was ik niet thuis ;-)
 
Ik was lekker gezellig op 3daagse naar de Efteling!!!
OOh wat was het weer heerlijk genieten met ons drietjes! 
En de allereerste keer het Efteling Hotel
wat natuurlijk ook Magisch was :-)
 
We wouden helemaal nog niet naar huis!! 
 
Hier heb ik een paar leuke foto's voor jullie...
 










 
En natuurlijk ook een creatie die ik maakte! 
 
Voor ons verblijfje maakte ik een rokje van Roodkapje 
en een Jokie shortje voor ons kleine meisje!! 
 Ze was er super blij mee en had ook veel bekijks...
Super leuk toch! 
 

 
 
Nog een hele fijne dag! 

 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk Anneke!
    Altijd fijn om eigen kleding te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je zelfs nieuwe kleertjes hebt gemaakt. Deed ik vroeger ook altijd voor onze dochters. Leuke foto's!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf Anneke....dat nemen ze je mooi niet meer af....geweldig! Wat heb je leuke en toepasselijke kleding voor je dochter gemaakt....wauw wat mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke