vrijdag 5 augustus 2016

Restjes uitdaging!!



Hoi allemaal, 

Zoals jullie allemaal al wel weten vind ik het altijd super leuk
om mijn papier restjes op te gebruiken! 
De laatste restjes van een papierblokje of van je papiertjes...
Die liggen soms ergens vergeten in een hoekje of mapje, 
hier steken ze allemaal per setje in een mapje! 
Eigenlijk is het een oud fotoboekje, erg handig voor die kleine stukjes allemaal :-)



En regelmatig haal ik dat mapje tevoorschijn en maak er toch 
nog een leuk kaartje mee! 
Daarom kwam ik op het idee om jullie ook te zetten om jullie
restjes op te laten gebruiken?! 

Als we nu eens 1 keer per maand een leuke uitdaging doen om je
restjes te verwerken tot iets leuks! 
Je plaatst dan een foto van je restjes en je afgewerkte creatie op je blog
en linkt hem hier! 
Lijkt jullie dat leuk?

En misschien als we met genoegen zijn, 
gaat er misschien ook wel een leuk prijsje weg ;-)
Hopelijk doen jullie ook gezellig mee?

Ik gebruikte deze oude restjes! 
Ze zijn er al sinds mijn allereerste scrapkaartjes :D
Dus tijd om ze eindelijk eens op te gebruiken!
En nu zijn ze echt helemaal op!!! Super toch he...



En dit kaartje maakte ik ermee! 
Met een afdrukje van Some Odd girl is dit een echt feestkaartje geworden :-)
    

 

Je hebt tijd tot 5 september om je creatie te linken! 
Nog een hele fijne avond





19 opmerkingen:

  1. Wat handig opgeborgen in zo'n mapje, Anneke.
    En een super leuke restjeskaart als eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee Anneke....restjes hebben we allemaal en jij laat zien dat je er nog iets moois van kunt maken....leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, jou restjes hebben alvast een mooie bestemming gevonden ! leuk gemaakt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed idee zo'n restjeskaart. Mijn restjes liggen inderdaad in een grote doos en wordt alleen maar meer!! Ga er maar weer eens naar kijken. Mooi gemaakt en grappig stempeltje. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Anneke lijkt me een heel tof idee.
    Ik doe mee!! Restjes genoeg! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Anneke!
    Ik denk dat ik ook mee ga doen. Je bedoelt de laatste restjes van en blokje of een papierlijn 30 x 30 denk ik.
    Inderdaad heel leuk om ook dan de restjes te laten zien, waarmee je de kaart maakt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerjanne, ja inderdaad ik bedoel de restjes van een blokje of een papierlijn dat je nog hebt liggen ;) Ben benieuwd naar je kaartje ;-)

      Verwijderen
  7. Hey Anneke,vandaag een restjes kaartje op mijn blog. De link:
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/08/reminder-abc-y-van-you-restjeskaartjes.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb net je blog leren kennen en vind dit een superleuk idee! Waarschijnlijk lukt het niet meer om deze keer mee te doen, maar ik ben je beginnen volgen, dus dan zie ik het de volgende keer zeker passeren.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via Sarah kwam ik op je blog en ben volger geworden. Waarschijnlijk sta ik er zonder foto, hoe dat kan weet ik niet. Ik vind het een leuk idee om een restjes uitdaging te maken. Wat hebben we veel liggen. En ik hoop eens mee te doen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, ik ga jouw blog volgen! Je kaart is ook echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk Anneke ! Ik probeer vandaag nog mee te doen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Anneke, ik heb dus met plezier mijn restjes genomen. Ik bedoel een volle doos! Dus bedankt om me hieraan te herinneren, ik wil dit echt vaker doen. Alleen ik kan dit niet linken dus zet ik de link hier neer. IK probeer nog verder met linkdin
    liefs Chantal
    http://chantalcards.blogspot.be/2016/09/restjeskaarten-voor-een-challenge.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie het expired. zal volgende keer vlugger zijn....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke