vrijdag 23 september 2016

Ardennen PL



Ik zag dat er al 4 deelnemers waren voor de "restjes uitdaging"
wat leuk! Nog 6 personen en de prijs gaat er uit ;-)
Dus ga nog snel aan de slag met jullie restjes! 
Je hebt nog tijd tot   oktober!


En dan nu mijn creaties voor vandaag! 
Ik maakte een hele tijd geleden een project life van
ons tripje naar de Ardennen vorige Herfst...
Maar uiteindelijk vond ik het toch te druk geworden, 
en toen ik op de beurs dit paperpack zag wist ik gelijk
dat ik alles opnieuw ging doen ;-)

Het gebeurt niet heel veel hier dat ik niet tevreden ben, 
maar zo zie je maar soms gebeurt het toch nog!
Dus ging ik aan de slag met mijn nieuwe paperpack van "Echo Park"
Het is ook perfect papier voor herfstkaartjes of leuke
andere scrapbook pagina's van komende herfst ;-)

 Hoe vinden jullie mijn layouts?




Ze hadden dolle pret tussen al die blaadjes :-) 





Nog een fijne dag en alvast een fijn weekend! 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pagina's heb je gemaakt !
    Ze zijn echt super met dat mooie papier !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze project life pagina's Anneke...prachtig in die herst kleurtjes

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke