zaterdag 10 september 2016

Cards Und More Challenge # 4


Hoi allemaal, 

blijkbaar was er iets mis gegaan met mijn post van vandaag...
Hij ging deze morgen online komen maar blogger deed een beetje raar :-)

Dit kaartje is voor de 4de challenge bij "Cards Und More"
dit keer hebben we een soort van Bingo.
Je moet minstens 4 vakjes van de bingo kaart gebruiken! 
  Ik gebruikte de vakjes "Texture, rhinestones, pink, ribbon"


En dit is mijn resultaat geworden! 
Het stempeltje is van Scrapberry's
en het papier zijn weer restjes van Maja Design 
die ik ook weer helemaal opgebruikte :-)
Weer een papierlijn opgebruikt!!

 



En dit waren mijn restjes! 
Wat leuk ook dat er al 3 deelnemers zijn aan de restjes uitdaging :-)
Maar niet gehaast jullie hebben nog tot 4 oktober om mee te doen! 




3 opmerkingen:

  1. Een super schattig kaartje Anneke...zoooooo een lief en prachtig ingekleurd beertje erop...ook dit is weer een heel mooi restjes kaartje...Ik ga ook eens in mijn restjesbak snuffelen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my... this little bear is adorable and your card is gorgeous. I like the colours and the pretty, layered layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is echt een leukerd.
    Knap hoe je alle restjes heb kunnen verwerken op je creatie.
    Ik probeer mijn restjes meestal meteen weer te verwerken op mijn volgende kaartje, (maar dat lukt ook niet altijd hoor), weggooien is ook zo zonde.
    Ik had je challenge al gespot op je facebook pagina. misschien dat ik me hier ook eens aan ga wagen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke