maandag 26 september 2016

Eskimo girl...




Hier ben ik alweer! 
Vandaag blijven we even in de kerstsfeer ;-)

Ik zag afgelopen week dit leuke Eskimo meisje voorbij komen 
bij Mo's Digital Pencil... En ik wist gelijk dat ik haar moest hebben ;-)
Wisten jullie al dat je elke dag een nieuwe mo digi stempel 
online aan de helft van de prijs kan kopen?! 
Toch super leuk vinden jullie ook niet?

Ik vond ook nog dit mooie design papier van Maja Design,
en wist gelijk wat ik ermee ging maken! 
De sneeuwvlokken en pearls zijn van Where Ideas BLoom.


Ook wil ik graag mijn kaartje laten meedoen bij 
* De Egel: Kleurenchallenge
* Cheerful Sketches: de sketch


Nog een fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! dankjewel voor je deelname aan de challenge bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het Maja papier is altijd zo mooi. Je kaart is erg leuk Anneke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan Anneke....het is een prachtige kaart!
    Leuk dat je afgelopen zaterdag in Nispen was....ik was toevallig heel de dag weg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijven leuke stempels he! Mooie kaart heb je gemaakt
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart met onze sketch van Cheerful Sketches gemaakt.
    Leuk dat je hiermee deelneemt aan de challenge.
    Bedankt en succes ermee.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk, gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    groetjes Ine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful sketches.
    Groetjes Ditta (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke