woensdag 28 september 2016

Kleine muisjes...



Hoi allemaal, 
 
Dank je wel voor alle leuke reacties op mijn kerstkaartjes
en mijn eskimo meisje ;) Het blijft toch altijd super leuk om 
alle reacties te lezen! 
 
Voor vandaag heb ik een kaartje met veel vouwlijnen ;-) haha..
Deze maand in de "Be Challenge" groep op facebook 
was dit kaartje de uitdaging! 
Eerst dacht ik " hoe moet ik nu die binnenkant doen?"
Tot ik aan de slag ging en de inspiratie vanzelf kwam :-)
 
Het papier is van "Piatek Przynastego
en de leuke stempeltjes had ik nog liggen, 
die zijn van Penny Black! Super toch die muisjes
blijven toch nog altijd zoo lief!
Dan nog voor de rest wat lint, pearls, kurken hartjes, ...
Alles kan je terug vinden in de webshop van "Cards Und More"



Ook wil ik graag meedoen bij 


6 opmerkingen:

  1. Lief en een mooi modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je met het leuke BeCallenged patroontje gemaakt Annke...leuek band erop men ook de stempeltjes zijn so cute...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Anneke
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ! Wat een mooie stempels op je kaart. Vandaag toen mijn jongste ziek op de zetel lag te rusten, aan een restjeskaartje begonnen. Hopelijk krijg ik het op tijd af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje! Die muisjes blijven toch ontzettend leuk! Op papier dan hè!?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke