maandag 5 september 2016

Restjes Uitdaging # 2


Hoi allemaal, 
Ik vond het super leuk dat er toch al 5 deelnemers zijn 
voor de restjes uitdaging! 
Vonden jullie het ook leuk om je restjes eens op te gebruiken?
Dan hebben jullie misschien wel zin in een ronde 2?
Ook deze maand doe ik de uitdaging
en hopelijk doen er meer en meer mensen mee, 
en geraken ooit onze restjes eens op ;-)
 Of krijgen we er telkens nieuwe? haha...
Doe je graag mee?
Plaats dan een foto van je restjes en je afgewerkte creatie
op je blog of facebook en link hem hier! 
 Als we deze keer minstens 10 deelnemers hebben 
verloot ik een leuk prijsje!
En misschien als we met genoegen zijn, 
gaat er misschien ook wel een leuk prijsje weg ;-)
Hopelijk doen jullie weer gezellig mee?


  Ik vond nog deze vrolijke restjes van Echo Park "This and That"
dit blokje heb ik voor zoveel kaartjes gebruikt! 
Maar dit is wat er van het blokje overschoot...




Ik maakte er dit notitiehoudertje van! 
De inspiratie komt van 'The Greeting Farm Challenge'
waar je "Office Suplies" moest gebruiken.
En ik gebruikte een paperclip en maakte er dit mee.
Het stempeltje vond ik nog in mijn oude voorraad afdrukje! 
Vond het leuk om nog eens een TGF stempeltje in te kleuren, 
is een merkje dat ik vroeger toen ik met mijn blog begon veel gebruikte...



Hoe vinden jullie het?

Je hebt tijd tot 4 Oktober om je creatie te linken! 
Nog een hele fijne dag

11 opmerkingen:

  1. This is darling!! Perfect use of office supplies!! Thanks for joining us at TGF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die ziet er erg leuk uit ! geslaagd werkje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo deze keer ben ik er op tijd bij! Ik ben reuzeblij met dit initiatief, er volgen nog veel meer kaarten.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anneke,

    Oei, een foto van mijn restjes op mijn blog zetten? Ik heb momenteel een tafel vol (naast mijn snijmachine) en verder zo'n 10-tal dozen waar alles per kleur in zit gesorteerd... Weet niet of ik het ooit opgewerkt krijg, maar altijd gemakkelijk als ik eens een klein stukje nodig heb van een kleur die ik ooit had maar die niet meer in het assortiment zit...
    Als ik de kans krijg om eens restjes te verwerken, laat ik het weten...

    Jouw projectje is alvast helemaal geslaagd!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaartje tof!
    Ik probeer weer mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb met de challenge mee gedaan hoor maar er komen altijd weer nieuwe restjes bij haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb met de challenge mee gedaan hoor maar er komen altijd weer nieuwe restjes bij haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge. Ik heb mijn kaart er bij gezet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk initiatief! Ik sluit me er graag bij aan en heb daarom twee kaartjes met restjes gemaakt. Voorlopig, want net zoals bij Caroline hierboven komen er bij mij ook steeds restjes bij!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb restjesdozen, waar al mijn restjes van niet-merkpapier en effen cardstok invliegt. Van blokjes probeer ik de restjes in het blokje te bewaren, op de duur is er enkel nog een plastiekzakje met reepjes en stukjes én de flap van het blokje... Zo ook bij de gelinkte kaart. Was een van mijn lievelingsblokjes, blij dat ik het voor kleine projectjes nog altijd kan blijven gebruiken...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Do you need free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by using Like 4 Like?

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke