zondag 5 februari 2017

Restjes Uitdaging # 7



Het is weer een nieuwe maand! 
Dat wil zeggen een nieuwe restjes uitdaging, 
jullie hebben vorige maand weer allemaal jullie best gedaan 
met restjes te verwerken ;-)
Altijd leuk om te zien wat jullie er nog mee maken! 

Er waren deze keer 16 kaartjes ingeleverd! 
Dus dat betekend dat er weer een prijsje uitgaat :D

En via random org hebben we deze winnaar! 


Alvast gefeliciteerd Margo, je prijsje gaat van de week op de post!  

Doen jullie deze maand ook weer gezellig mee?
Vanaf 10 deelnemende kaartjes gaat er weer een prijsje uit!

Ik gebruikte deze restjes van K&Company op...
Was weer een vrolijke lijn, maar nu zijn ze alweer helemaal opgebruikt! 




En dit is wat ik ermee maakte! 
Het stempeltje is van Mo's Digital Pencil, zo'n schatje vinden jullie niet?
Ik kleurde haar weer in met mijn copics ;-)


Verder versierde ik haar met een tekststempeltje van Whimpsy Stamps, 
een randstans van Magnolia en leuke bloemenstickertjes van Doodlebug Design!


Nog een heel fijn weekend! 



9 opmerkingen:

  1. Proficiat Margo!
    Schattig kaartje, Anneke...mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig kaartje Anneke! zo komen de restjes ook nog eens op! Gefeliciteerd Margo! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat superleuk !
    Dankjewel Anneke !
    Ik doe deze maand ook zeker weer mee ! Ik zou graag zo veel mogelijk restjes opgebruiken tegen de beurs ... dan kan ik zonder schuldgevoel nieuw papier kopen !
    Je kaartje is weer een schatje zeg en wat mooi ingekleurd ! Weer wat restjes opgebruikt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg lief kaartje, mooie zachte kleurtjes en een schattig stempeltje wat je mooi inkleurde. De pagina voor je Tipsy is mooi geworden en wat een geweldige foto van jou en hem (of haar)
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge!
    Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt.
    Mooi stempeltje. Prachtig ingekleurd.
    En het komt goed van pas om restjes op te maken, Heerlijk!
    Ik heb dan ook al 2 kaarten gelinked.:):)
    Bedankt!
    Groetjes en fijne zondag, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb jij gemaakt Anneke!
    Ik heb ook net mijn kaartje geplaatst maar ben vergeten een foto van de restjes te maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke